What's in my LOVE bag?

2


Миналата седмица ми се наложи да търся едно червило в чантата 5 минути. След като извадих всичко от нея на масата в кафето, където бях с Ками - моя приятелка и фотограф, ми хрумна да направя този пост. Винаги съм харесвала да чета постове от типа "What's in my bag?". Истински ме вдъхновяват и така си релаксирам, докато ги преглеждам, че реших да разтворя чантата си за пореден път и да ви покажа  какво нося в нея.
Всяка жена обича да носи в чантата си хиляди потребни и безполезни неща. Аз също!
В дамската ми чанта ...
… е пълен хаос! Ако има понятие "много повече от много", то се отнася за моето носене на неща в чантата. Независимо дали е малка или голяма, винаги е препълнена. Нося телефон, малко портмоне, гримове, дъвки, бонбони/за децата/ и други никак не необходими неща. Но в тази публикация ще ви покажа бюти продуктите, които използвам всеки ден /без изключение/ и запълват по-голямата част от пространството в чантата ми. 

Обожавам чантите. Те са моята слабост. Преди си падах по-класическите модели, но обратно на разбирането за възрастта и модата, сега се оглеждам за по-нестандартни предложения и открих тази кожена чанта във формата на сърце на iBLUES в бутик Week&SHOP MDL. Беше любов от пръв поглед! Много закачлив, смел и привличащ погледите модел. Вие какво мислите? 

Спирала DIORSHOW PUMP'N'VOLUME
Спиралата е бюти продуктът, без който не мога. Дори без грим на лицето, никога не пропускам спиралата. Най-предпочитаните спирали за моите мигли са тези за обем. Pump'n'Volume е точно такава. Тя създава смел и щедър обем, без да се натрупва върху миглите. Има интересна гумирана опаковка, която помага за по-лесното изпомпване на текстурата върху силиконовата четка. Прекрасeн продукт.

Устни
Най-експлоатираните продукти в чантите ми са червилата. Винаги имам по едно избрано червило в червен, розов и бежов нюанс.
В момента моите фаворити са: 
Матов шейкър Lancome MATTE SHAKER LIQUID LIPSTICK
Това е така популярното течно червило с апликатор гъба, която регулира интензивността на цвета при нанасяне и помага за максималното усвояване на формулата от устните. Това е най-новият продукт за устни на бранда и мисля, че е много подходящ за ежедневието, защото има лек, ненатрапчив, комфортен завършек. Продуктът съдържа витамин Е и специална патентована емулсия, която не изсушава  устните и създава усещане за втора кожа. Предлага се в 7 ярки нюанса, моят е KISS ME CHERIE - 374.
Матово червило Estee Lauder Pure Color Love 
Това е най-прекрасното матово червило. Направо съм се пристрастила към него, щом си го нося на устните, дори и у дома.  Цветът е много приятен, жив и женствен, и през есента ще стои чудесно съчетан с меките, земни цветове на дрехите. Харесва ми, че текстурата не е напълно матова и така не създава усещане за сухота. Този прекрасен матов цвят Burning Love - 320, може да потърсите в бутика на марката  или в парфюмерии Douglas в Сердика център.

Ако искате да разберете мнението ми за всеки един от продуктите, които виждате, ще се радвам да прочетете цялата публикация ТУК.



Визия: 
Тениска REVIEW от Peek and Cloppenburg
Дънки H&M
Чанта iBLUES от Week&SHOP MDL
Кецове Calvin Klein 


Локация: Tu Caffe 
 Serdika Center


Снимки:  Kamelia Ilieva Photography



2 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.