Best Hair Day!

0



“Косата има нужда да бъде обгрижвана по възможно най-специалния и здравословен начин. "

Повечето жени днес гледат на косата си като актуален израз на тяхната душевност и индивидуалност. Моята коса определено отразява всички хаотични, непретенциозни и романтични присъствия на емоции, които ме връхлитат всеки ден.
Има дни, в които косата не иска да ни се подчини, въпреки усилията ни
Винаги има няколко издайнически кичурчета, които просто не искат да застанат, където трябва. И винаги са на видно място. Понякога правата коса е истински мираж и долните ѝ краища все се извиват, за да покажат колко са независими. Всички имаме подобни „badhair” дни и тогава се чувстваме все едно всичко е против нас, дори и косата ни. 
 Точно в тези дни си мечтаем да имаме помощник, който да върне вътрешния ни баланс и да ни напомни, че всичко е наред и косата ни може да изглежда точно така, както искаме. От известно време този мой помощник се казва Philips MoistureProtectТой все по-често ми доказва, че всеки лош ден може да се превърне в най-добрия, не само за косата ми, но и за мен самата. Заедно с това запазва косата ми хидратирана и здрава благодарение на своя иновативен сензор. 
Както знаете имам суха коса, поради факта, че я боядисвам всеки месец /от 10 години/, а такъв тип коса е по-склонна към накъсване, заплитане и стърчащи, отделни косъмчета по цялата дължина на косата. Справянето с този проблем /суха коса и волно навити краища/ изисква постоянни и целенасочени грижи.
Добрата грижа за косата е и причината да се включа в предизвикателството  "Best Hair Day!" и да подарим един вълнуващ и различен ден с фокус върху косата и положителните емоции на една от читателките на блога ми. В този ден заедно с Philips и една от вас ще покажем от първо лице как косата може да бъде приятно отражение на личността, разкривайки нейните деликатни настроения и красота. Ще заснемем всеки един момент от нашия "Best Hair Day!", за да споделя с вас този приятен спомен!

Всяка от вас, която желае да се включи в съвместната ни игра и да прекара един #BestHairDay с мен и в компанията на Philips, може да го направи в Instagram профила на блога ми. Играта ще стартира на 02.03, а печелившия го очакват много изненади, така че останете на линия.  
Общите условия на играта може да прочетете ТУК
4 съвета за по-красива и здрава коса, ако имате суха такава:
*Не мийте често косата си, защото прекалено честото миене отмива естествените масла от скалпа и прави косата изпръхнала и суха.
*Ако след всяко измиване на косата я третирате и стилизирате с сешоар, маша и преса, трябва да изберете само един от тези уреди, който да използвате и който ще щади най-много косата от топлия въздух, който я изсушава допълнително. Търсете уреди, които запазват хидратацията на косъма, като пресата Philips MoistureProtect.
Аз оставям косата ми сама да изсъхне /това е най-добрият начин, ако не бързате да излизате/ и след това стилизирам с пресата, като къдря или изправям.
*Сресвайте винаги косата си отдолу нагоре. Първо в долната част /от заплетените краищата/, а след това към скалпа.
*През две измивания поставяйте хидратираща маска за коса или винаги използвайте балсам след шампоана. В домашни условия маска от авокадо и зехтин е прекрасен помощник на сухата коса.
Наистина вярвам, че Philips HairCare помага на жените като им дава възможност да поддържат красива и здрава коса. И точно поради тази причина съм щастлива да работя с тях.

Снимки:  Kamelia Ilieva Photography



Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.