" Пролетно очарование" с MARIA GALLAND

28

«ПРОЛЕТНО ОЧАРОВАНИЕ»
Ако пролетните ви мисли са покрити със скреж, навън ви мирише повече на сняг, отколкото на пролет, а цветовете някак са се изгубили в белотата на града, това означава , че зимата все още не е свършила.
Това не се отнася за днешната публикация, от която може да се усети дъх на пролетно очарование!
Пролетното очарование, тук, изпълнява далеч по-сложна роля от това предизвикателно да привлича вниманието посред зима. "Пролетно очарование" бе името на ексклузивното събитието в края на миналата седмица , на което имах удоволствието да присъствам. Един много женски ивент на луксозната козметична марка Maria Galland Paris .
Нещо ново, нещо "старо", нещо полезно /назаем от природата/... Всичко обвито в очарованието на пролетта!
Така бих описала събитието, на което се отпразнува 15-тата годишнина от присъствието на Maria Galland Paris в България, бяха представени новите достижения на марката  - иновативните есенции за индивидуална красота и третият повод за събитието бе официалното представяне за България на Нутрикозметика D-LAB- PARIS .

 Екатерина Тодорова - Управляващ Директор на Динамика 2000
MARIA GALLAND PARIS е водеща френска марка за луксозните козметични wellness и SPA центрове. Тя е синоним на лукс, изтънчен стил и висок професионализъм. 
MARIA GALLAND PARIS е международно призната марка за професионална и спа козметика, чиято рецепта за успех се базира върху три области на компетентност: продукти, терапии и консултация.
Есенцията на индивидуалната красота
Нетърпелива съм да споделя първата поява и представяне пред публика на новите есенции за красота на MARIA GALLAND PARIS LES ESSENCES – седем на брой, даващи седем индивидуални предимства на всяка дама.
Ексклузивните есенции от Maria Galland се грижат за всяка зона от кожата на лицето по изключително индивидуален начин, като се постигат бързи и уникални резултати. Седемте есенции очароват със своята фина текстура и скъпоценни съставки.
ЕСЕНЦИЯ 001 - ХАЙВЕР
Луксозна подмладяваща грижа
Хайвер, една от най-ценните и търсени съставки за грижа за кожата, прави тази високоефективна и изключителна есенция основен и луксозен продукт в грижите против стареене.
Хайверът снабдява кожата с всичко, от което тя се нуждае, оставяйки чувство за мекота като кадифе.
ЕСЕНЦИЯ 002 - ЧЕРНА ОРХИДЕЯ
Релаксираща грижа за кожата,която се нуждае от регенерация и "събуждане" 
Масло от черна орхидея в съчетание с масло от макадамия, помага на кожата да релаксира и и позволява бързо да се регенерира. Също така съживява тена, оставяйки кожата мека и елестична, като изглажда контурите на лицето.
ЕСЕНЦИЯ 003 - МАЛАХИТ
Хармония и спокойствие за чувствителна кожа
Малахит е нежна есенция, създадена да се грижи за чувствителна кожа, склонна към зачервяване. Екстрактът от този скъпоценен камък успокоява раздразнената кожа и веднага възстановява нейния баланс.
ЕСЕНЦИЯ 004 - БЯЛ ТРЮФЕЛ
За сияен и свеж тен
Бял летен трюфел, рядък скъпоценен дар отгорите на Южна Франция е ключовата съставка на тази овлажняваща есенция. Овлажнява и освежава кожата. Идеална за лечение и успокояване на кожата след интензивно излагане на слънце.
ЕСЕНЦИЯ 005 - СРЕБРО
Ясен и матиран тен 
Специална формула на висококачествено сребро регулира излишния себум и пречиства порите, като оставя вашата кожа красива и чиста. Матира и предпазва от раздразнения и образуване на пъпки.
ЕСЕНЦИЯ 006 - ЗЛАТО
Енергия за уморена кожа 
Най-ценният елемент в есенцията, 24-каратово чисто злато,съживява и изглажда кожата, превръщайки я в най-красивия ви аксесоар. Есенцията е идеална за уморена  и девитализирана кожа, изгубила своята плътност.
ЕСЕНЦИЯ 007 -ХИАЛУРОНАТ
Копринен гел за блестящи очи 
Хиалуроновата киселина е основният компонент на тази есенция, който овлажнява деликатната зона около очите, изглажда фините линии и намалява подпухналостта.
Нутрикозметика D-LAB PARIS
Премиерата на Нутрикозметика D-LAB PARIS – едно ново име, което лично мен много ме впечатли с продуктите си. Това са продукти, които се грижат за красотата и здравето на кожата и косата , както го прови бялата козметика, но отвътре.
Продуктите на D-LAB PARIS представляват естествена хранителна добавка
 или както често я наричат – „таблетка за красота“.
Предназначена за специфичните нужди в ежедневните грижи за красотата и доставяща трансформиращи резултати, нутрикозметика D-Lab работи отвътре – навън за постигане 
на широка гама от дълготрайни ефекти.

Динамика 2000 е официален представител на MARIA GALLAND и D-LAB PARIS за България 
Скоро ще представя някои от продуктите на марката в отделен пост.
Използвали ли сте продукти на MARIA GALLAND и познавате ли марката?

 FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN





28 коментара

  1. Есенциите изглеждат интересно! Имаш ли информация къде се продават и горе долу на какви цени? Никога не съм чувала тази марка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, за сега зная със сигурност един салон за красота в София - PERSONA /www.persona.bg/.Там се предлагат процедури с тези есенции и може да си купиш за домашна употреба.Прилагам линк към фейсбук страницата на марката,където ще получиш повече информация за салони в цяла България.
      https://www.facebook.com/MariaGallandBG

      Изтриване
    2. Attn: Свидетелство за това как съм попаднал на моя заем
      Името ми е Анди Джеймс, аз съм от Бостън САЩ, са били търсят истински заем компания за последните 6 месеца and всичко, което имам е куп измами, които ме накара да им се доверите и в края на деня, те взеха парите без да дава нищо в замяна, надеждата ми е загубен, аз имам объркани и обезсърчени , аз го намерите много трудно да се хранят семейството ми, аз никога не исках да имам нищо общо със заем компании на мрежата, така че отидох да взема на заем пари от приятел, аз му казах всичко, което се е случило и той каза, той може да ми помогне, че той знае заем компания, която може да ми помогне, че той просто имам заем от тях , той ме насочи как да кандидатствате за заем, направих, както той ми каза, аз приложени, никога не вярвах но опитах и за моя най-изненада имам заема в рамките на 24 часа, може да не вярвам, аз съм щастлив и богат отново и аз ви благодаря Бог този такъв заем компании като това все още съществуват при това измами по целия места , харесвам съветвам всички там които се нуждаят от заем да отиде за {elvinloancompany@yahoo.com}

      Изтриване
  2. Не знам какво виждаш ти , Милена, на снимките , но това, което виждам аз, а и с мен останалите читатели е:

    Две грозни жени застанали около теб се хилят неадекватно и малоумно. Едната отляво прилича на изрусено, ужасно зле гримирано, добродушно наистина, но пък лакомо прасе. А другата отляво е досуш мравояд, който има спешна нужда, повтарям СПЕШНА от пластична операция.

    Другото, което се вижда е нечий много грозно обрасъл врат на друга дебелана.И сред тези меко казано грозни и неподържани връзкарки си застанала ти, Милена, която си хубава, но явно ти се налага да се мазниш ежедневно на връзкарките, че да те поканят на "събитие". Пиша събитие в кавички, защото виждам, че на коктейла не сте били поканени нито ти , нито грозотиийките,и това не е чудно, при нивото на общата грозота на групичката.

    След тези снимки само като чуя името Maria Galland и ще бягам пред девет планини в десета.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте!
      Наистина не можах да разбера какво толкова ви подразни в тази снимка?Защото целият текст написан от вас по-горе е инспириран от нея.Вие познавате ли тези дами?!
      Аз ще започна позитивно и ще завърша така!
      Личното ми мнение е, че красотата на човек не бива да се определя от това колко килограма е, какъв нос има или каква "снага" носи.Няма нищо по-красиво и истинско от това, да бъдеш естествен.В поведение, мислене, обаяние и излъчване.И да се харесваш такъв, какъвто си /със своите недостатъци, които всички имаме/!Тези дами са точно такива - естествени.Те не са мои близки приятелки, не се виждаме често, нито пък се чуваме всеки ден, но това се усеща от първата среща.Поне за мен беше така.Всяка от тях е прекрасна по свой собствен начин, който може аз или вие да не откриваме,но пък при друг да е обратното.
      И не бих казала, че доброто отношение и приятната комуникация с някой се счита за подмазване, но това вече си е въпрос на тълкуване.
      Искрено се надявам да преосмислите позицията си, изразена по-горе в коментара.Много харесвам позитивните хора, зареждат ме с положителни мисли и настроение, ще се радвам, ако след този коментар и вие се почувствате позитивен човек.
      Лично аз нямам време за негативни емоции...Мирът в ума на човек носи много ползи за здравето и добрия тонус.
      Пожелавам ви хубава вечер и повече положителни мисли!!!

      Изтриване
    2. Здравейте:)

      Не се тревожете толкова за мен, аз не съм негативна, напротив изключително позитивна съм, но съм реална, а и откровена.

      Цялата индустрия на красотата и модата е в това да не бъдем чак напълно естествени. Или поне да бъдем колкото се може по- приветливо естествени. Цялата козметика, спа салони, басейни , фитнеси, модни къщи са точно за това. Да превърнат дори жабите в принцеси.

      Защото какво означава съвсем естествени - ставате сутрин и не се миете, защото видите ли сте естествена. Сама разбирате, колко е нелепо.

      За вас съм сигурна, че полагате усилия да изглеждате добре и успявате.

      Да разгледаме отново снимката - вие сте слаба, това няма да се случи ако се тъпчете нон стоп,но държите явно на фигурата си, внимавате с какво се храните и облечена сте с вкус. Тоест подходяща сте напълно за бюти - фешън блогърка.

      Какво обаче виждаме при другите парашутистките, наричам ги така, защото са толкова не на място, че наистина не знам какво правят и как въобще и защо са попаднали в света на модата и красота. Защото да си бюти - фешън блогърка означава да си в света на модата и красотата , а този свят има изисквания.

      И тези изисквания дори като минимум не са покрити от жените около вас. Изрусеното момиче е с твърде много наднормени килограми, това нито е здравословно, нито е естетично. Колкото и както и да се гримира първо трябва да отслабне - и ако иска да напише в блога си за това преживяване. Това е задължително щом се опитва да пребивава в света на красотата, нека да не се лъжем. Има изисквания и критерии за приемлив външен вид и те са безприкословни. Ако търси реализация като готвачка, като сладкарка и прочее никой не би и правил проблем, но бюти блог?

      Другата жена вдясно на вас вече е природно неприемливо грозновата, но да го наречем вярно е неприемливо неприветлива и би трябвало да положи усилия това да не е така. Наистина носът и е твърде голям, но не е в това основният проблем на жената вдясно от вас, а главният и проблем е че изглежда много немарлива, някак си нечистоплътна и много намусена. Разбира се, пак идваме до сферата на дейност, тя например би била много добра като надзирател на женски концлагер и там би била много подходяща с тази своя естествената външност, но тя също е бюти блогърка и иска да пребивава в красиво-модния свят. Е, как?
      Няма субективност в тези неща, има си ясни критерии.

      Това ме кара да мисля, че това са жени попаднали по "другия" начин на тези мероприятия.

      Накрая колкото и да съм позитивна, ще кажа че е хубаво всеки да се занимава с това за което е подходящ.

      Иначе съм сигурна, че и Фънки би бил много хубава балерина или очарователна манекенка, ако гледаме позитивно на нещата и много се увлечеме в тази позитивност - давам примера, защото той го е демонстрирал неведнъж.

      Благодаря за пожеланието:)))И на вас хубави вечери и слънчеви утрини:)))






      Изтриване
    3. Здравейте !
      Не ми се иска блогът ми да се превръща в арена на неприятни усещания за читателите, а и за мен самата.Аз приемам всяко едно мнение и ви благодаря за него, без значение позитивно или негативно е то, друг е въпросът дали го споделям.

      За позитивизма: Майка съм.Какво по-позитивно нещо от това.Аз наистина се старая да гледам позитивно на нещата, така съм избрала да живея, най-вероятно като контрапункт на детството ми, което не беше никак позитивно.

      Просто наистина не мога да си представя, как бих могла да коментирам и изобщо да си помисля да нагрубя някой, който не изглежда както на мен би ми харесало и не се вписва в представите ми за "красивото".Правила съм го преди и никак не се гордея с това...
      Хората са много повече от външността си, разбира се има и изключения.И точно за това е комуникацията, за да придобием обективна представа за даден човек.
      Права сте, външният вид има значение за това, с какво се занимава човек /само, ако е публична личност или е в сферата на модата и медиите/, но блогърството като медия, поне в България, може да бъде само и единствено хоби и разтуха от ежедневието.Това могат да си го позволят всички!

      Поздрави и усмивки от мен!

      Изтриване
    4. Калина Маринова13 март 2015 г., 14:03 ч.

      Снимките са страхотни ( както винаги в блога ти��)и всички дами прекрасни. Харесвам стила ти а сега и начина на мислене. Поздрави и усмивки ��

      Изтриване
  3. сте били търсите дадена оферта заем? Може би легитимен кредитор за големи заеми, или евтини и бързи заеми при 2% годишно, за да плати за спешни сметки и дългове? свържете се с нас сега, financialassuranceloans@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  4. Attn: Свидетелство за това как съм попаднал на моя заем
    Името ми е Анди Джеймс, аз съм от Бостън САЩ, са били търсят истински заем компания за последните 6 месеца and всичко, което имам е куп измами, които ме накара да им се доверите и в края на деня, те взеха парите без да дава нищо в замяна, надеждата ми е загубен, аз имам объркани и обезсърчени , аз го намерите много трудно да се хранят семейството ми, аз никога не исках да имам нищо общо със заем компании на мрежата, така че отидох да взема на заем пари от приятел, аз му казах всичко, което се е случило и той каза, той може да ми помогне, че той знае заем компания, която може да ми помогне, че той просто имам заем от тях , той ме насочи как да кандидатствате за заем, направих, както той ми каза, аз приложени, никога не вярвах но опитах и за моя най-изненада имам заема в рамките на 24 часа, може да не вярвам, аз съм щастлив и богат отново и аз ви благодаря Бог този такъв заем компании като това все още съществуват при това измами по целия места , харесвам съветвам всички там които се нуждаят от заем да отиде за {elvinloancompany@yahoo.com}

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте,
    Това е да се информира широката общественост, че г-жа Grace Okowa, частен заем заемодателят има отвори финансова възможност за всеки, който се нуждае от никаква финансова помощ. Ние даваме заем при 2% лихва за физически лица, фирми и компании по ясен и разбираем начин и състояние. свържете се с нас днес, по електронна поща на адрес: (embassyloanfirm@gmail.com)

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте,
    Това е да се информира широката общественост, че г-жа Grace Okowa, частен заем заемодателят има отвори финансова възможност за всеки, който се нуждае от никаква финансова помощ. Ние даваме заем при 2% лихва за физически лица, фирми и компании по ясен и разбираем срокове и условия. свържете се с нас днес, по електронна поща на адрес: (embassyloanfirm@ gmail. com)

    ОтговорИзтриване
  7. Имате ли нужда от спешна финансова кредит кредит?
    * Много бърза и незабавна трансфер към банковата си сметка
    * Възстановяване започва осем месеца, след като получи парите
    банкова сметка
    * Ниска лихва в размер на 2%
    * Дългосрочен погасяване (1-30 години) Дължина
    * Гъвкави условия по заемите и месечна вноска
    *. Колко време отнема да се финансира? След подаване на искането за кредит
    Можете да очаквате предварителен отговор по-малко от 24 часа
    финансиране в 72-96 часа след получаване на информацията, която им е необходима
    от теб.

    Свържете се с легитимни и лицензиран доверие дружество, получило разрешение
    че финансовата помощ за други страни.
    За повече информация и кандидатстване на кредита формират съвместен бизнес, чрез

    имейл: cashfirmarena@gmail.com

    SIR EVA Деметра
    Генерален директор
    CASHFIRM

    ОтговорИзтриване
  8. Имате ли нужда от спешна финансов кредит кредит?
    * Много бърза и незабавна трансфер към банковата си сметка
    * Възстановяване започне осем месеца, след като получи парите
    Bank Account
    * Ниска лихва в размер на 2%
    * Дългосрочен погасяване (1-30 години) Дължина
    * Гъвкави условия по заемите и месечна вноска
    *. Колко време отнема да се финансира? След подаване на искането за кредит
    Можете да очаквате предварителен отговор по-малко от 24 часа
    Финансирането по 72-96 часа след получаване на информацията, те се нуждаят от
    от вас.

    Свържете се Законни и лицензирани Trust Company Оторизиран
    Това Финансова помощ за другите държави.
    За повече информация и кандидатстване на кредита формират съвместен бизнес, чрез

    имейл: cashfirmarena@gmail.com

    SIR EVA Деметра
    Генерален директор
    CASHFIRM

    ОтговорИзтриване
  9. Имате ли нужда от финансиране?
    Имате ли нужда от бизнес или личен заем?
    За повече информация, контакти Email: (financialassuranceloans@gmail.com, financialassuranceloans@accountant.com)

    ОтговорИзтриване
  10. Това е една възможност за тези финансови проблеми, и тези, които се нуждаят от кредити по някаква причина, се даде кредит за една много разумна цена от 2% лихва, се дава на заем начин за физически лица и фирми, които работят или безработни лица са добре дошли. Мнозина страдат и се нуждаят от помощ, за да се подобри стандарта си на живот, много от тях са безработни и се нуждаят от финансова помощ, за да започне собствен бизнес, много нужда от финансова помощ, за да консолидират своите сметки и дългове. независимо от заем, което трябва, по някаква причина, просто не се колебайте да се свържете с нас днес по начин, това е златна възможност на вратата ви, свържете се с нас днес, един от нашите е-мейл адрес (Morisloancompany6@gmail.com) и да получите вашия кредит днес.

    Morisloancompany6@gmail.com
    Website: http://morisloancompany6.wix.com/morisloancompany

    Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  11. Възможно ли е да търсите за бизнес кредит, личен заем, начало заем, кола
    заем, студентски кредит, консолидиране на дълг кредити, необезпечени кредити, рисков
    капитал и др .. Или са ви отказва заем от банка или финансова
    институция за една или повече reasons.You в точното място за
    Вашите решения заем! Аз съм частен кредитор, давам заеми до
    фирми и физически лица на ниска и достъпна лихвен процент на
    2%. Интерес. Моля, свържете се с нас чрез имейл:
    financialfutureloanfirm@gmail.com
    благодаря,
    Г-жа Стейси

    ОтговорИзтриване
  12. Имате ли нужда от спешен заем, за да предлагате? Търсите помощ? Трябва финансиране, за да започнете вашия бизнес? ако е така, не се колебайте да се свържете с нас по електронната поща: jean.senekal40@gmail.com


    С НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ,

    Г-Жа Алекс Жан Сенекале.
    Главен Изпълнителен Директор
    Ръсел Финансова Организация
    Адрес на електронна поща: jean.senekal40@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  13. Имате ли нужда от спешен заем, за да предлагате? Търсите помощ? Трябва финансиране, за да започнете вашия бизнес? ако е така, не се колебайте да се свържете с нас по електронната поща: jean.senekal40@gmail.com


    С НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ,

    Г-Жа Алекс Жан Сенекале.
    Главен Изпълнителен Директор
    Ръсел Финансова Организация
    Адрес на електронна поща: jean.senekal40@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  14. Имате ли нужда от спешен заем, за да предлагате? Търсите помощ? Трябва финансиране, за да започнете вашия бизнес? ако е така, не се колебайте да се свържете с нас по електронната поща: jean.senekal40@gmail.com


    С НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ,

    Г-Жа Алекс Жан Сенекале.
    Главен Изпълнителен Директор
    Ръсел Финансова Организация
    Адрес на електронна поща: jean.senekal40@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  15. Имате ли нужда от заем за !!!
    Здравейте, Моето име е г-н Хенри Дюк. Аз съм частен кредитор, който даде на заем за частни и корпоративни лица. Били ли сте били отказали от толкова много банки? Имате ли нужда от финансиране, за да се установи вашия бизнес? Имате ли нужда от финансиране за разширяване на вашия бизнес? Или имате нужда от личен заем? Моят кредит варира от личен към бизнес кредит. My лихвен процент е много достъпна и процес нашия заем е много бързо, както добре. Аз съм много склонен да направи всичките си финансови проблеми е нещо от миналото. Ако наистина сте готови да се решават финансовите си проблеми, тогава търсите, не се колебайте и кандидатствате за кредит днес. Ако се интересувате, попълнете формата данни, така че аз мога да ви дам моя гледна точка и conditions.Email:henryduke05@gmail.com

    Кредитополучателите ФОРМА НА ДАННИ
    1) ВАШЕТО ИМЕ ..........
    2) ВАШАТА СТРАНА ..........
    3) вашата професия ..........
    4) семейното си
    СТАТУТ ..........
    5) PHONE
    НОМЕР ..........
    6) Месечна
    ДОХОДИ ..........
    7) АДРЕС ..........
    8) ЦЕЛ ..........
    9) кредит Заявка ..........
    10) ТЕЛЕФОН ..........
    11) ЗАЕМ
    ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ ..........
    Моят имейл адрес е посочен по-долу: Очаквам с нетърпение да се прави бизнес с
    Вие.
    ==========
    благодаря
    Г-н Хенри главатар
    Отговор Email: henryduke05@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  16. На вниманието на:

    На разположение заем в Русия и Малайзия с 2% лихва. Ние оферта от $ 50 000 до $ 500 милиона САЩ Dollars.Email нас чрез: gary.daniel2020@outlook.com

    Връзка за повече информация:
    С Най-Добри Пожелания
    Mr.Gary Daniel
    CEO / Президент
    Email: gary.daniel2020@outlook.com

    ОтговорИзтриване
  17. Здравейте, аз съм г-жа Лина Фернанда, а частните заеми кредитори, които дава време живот възможности заеми. Имате ли нужда от спешен заем, за да изчисти дълговете си или имате нужда от капитал заем за подобряване на вашия бизнес? сте били отхвърлени от банки и други финансови агенции? Имате ли нужда от консолидация заем или ипотека? Търсене по не повече, тъй като ние сме тук, за да направи всички ваши финансови проблеми е нещо от миналото. Ние кредитни фондове, за да се лица, нуждаещи се от финансова помощ, които имат лоша кредитна или се нуждаят от пари, за да плащат сметките, да инвестират в бизнес в размер на 2%. Искам да използвам тази среда да ви информирам, че ние прави надежден и бенефициент помощ и ще бъде готов да ви предложи заем. Така се свържете с нас днес по електронната поща на адрес: (fortunesloanfirm@outlook.com)

    ОтговорИзтриване

  18. Имате нужда от спешна финансова кредит кредит?
    * Много бърза и незабавна трансфер към банковата си сметка
    * Възстановяване започва осем месеца, след като получи парите
    банкова сметка
    * Нисък лихвен процент от 2%
    * Дългосрочна погасяване (1-30 години) Дължина
    * Гъвкави условията на заема и месечна вноска
    *. Колко време отнема да се финансира? След подаване на искането за кредит
    Можете да очаквате предварителен отговор по-малко от 24 часа
    финансиране в 72-96 часа след получаване на информацията, която им е необходима
    от теб.

    Свържете се с легитимна и лицензирана фирма, упълномощено
    да даде финансова помощ на всички,
    За повече информация и кандидатстване за кредит форма

    имейл: cashfirmarena@gmail.com


    С Най-Добри Пожелания
    Сър Joel Уилямс
    CASH FIRM ЗАЕМ COMPANY
    изпълнителен директор
    ТЕЛ: +60183723787
    Email: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ОтговорИзтриване
  19. Добре дошли CITY кредитни фондове ..

    Общият дълг, дълг на помощ и финансова подкрепа Дружеството.
    Ние предлагаме заем при ниска лихва в размер на 2% и с не кредитна проверка,
    ние предлагаме лични заеми, консолидиране на дълг кредити, рисков капитал,
    бизнес кредити, образователни кредити, ипотечни кредити или "кредити по някаква причина!

    CITY кредитни фондове проверки.

    Вие сте бизнес мъж или жена?

    Има ли във всяка финансова каша или ви е необходимо средствата да стартирате вашия
    собствен бизнес?

    Имате ли нужда от заем, за да се установят своя дълг или изплати сметките си или да започнете
    хубав бизнес?

    Имате ли ниска кредитен рейтинг и вие сте констатацията, че е трудно да се получи
    капитал заем от местни банки / други финансови институти?

    Имате ли нужда от заем или финансиране по някаква причина, като например: а) Лична
    Кредит, бизнес експанзия, б) започване на бизнес, образование, в) дълг
    Консолидация, г) Hard Пари Заеми ..

    ЗАЕМ ОФЕРТА Детайли по полагането ..

    1) пълните имена:
    2) Контакт Адрес:
    3) Телефон:
    4) пол:
    5) сумата, необходима AS кредит:
    6) ЗАЕМ ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ:
    7) месечен доход:
    8) Професия:
    9) Възраст:
    10) ЦЕЛ НА ЗАЕМ:
    11) Държава:
    12) имейл адрес:

    Въпреки това, Нашият метод, ви предлага възможност да се посочи размерът на кредита
    необходими и също продължителността можете да си позволите. Това дава реален
    шанс да получите средствата, които трябва! Всички заинтересовани Кандидатите трябва да
    Попълнете и върнете подробностите за кандидатстване.

    Сърдечни поздрави,
    Г-н Лий Джоунс.
    CITY ЗАЕМ компания.
    Тел: +2348057756157
    Email ... cityloanfunds2011@gmail.com
    © 2014 финансова помощ Loan Company Ltd.

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.