Look 3 White & pastels

9

Добро утро с чаша ароматно кафе и пастелни цветове!
Докато пастелните цветове са се хванали гуша за гуша за титлата - 'Моден цвят на годината',белият цвят си се подвизава без никакво притеснение на плажа и кротко си кърка мохито със сламка!Бледо розова!

Бялото!...Най-ревностно закриляният цвят,по отношение на символиката,както се оказва.Жалко ,че бялото всъщност не е цвят!
За мен той олицетворява вълнението....не морското,а другото!Душевното!Въпреки ,че излъчва някаква безгранична чистота,казвам ви ,никак не му е чиста работата!
И тъй като отлично владея изкуството да не навлизам във вражеска територия ще спра до тук с описания по картинка  въображение за този "цвят",защото всеки си има свое виждане и тълкуване за него,според същността си.
Ето ,затова реших да ви предизвикам с коментари по друга тема, и да поговорим за навиците,които като дъвка са залепени за всеки от нас!

Имате ли някакви нетипични навици? Или леки манийки?!Които лежерно пропускате покрай себе си...
Например аз винаги 'душа' храната преди да я хапна,ама винаги.Както и всичко,до което се докосна.Ставам за полицейско куче!
Навивам /играя си/ с кичур от косата си с пръст по цял ден.
Пия кафето си само от чаши с пеперуди /вкъщи/.
Постоянно си броя луничките,които от няколко дена си стоят 72. :)
За по- специален повод винаги приготвям 3 тоалета за избор.
Махам пълнежа на пълнената чушка и ям само чушката!Детинщина!
Винаги и навсякъде ,без значение повода,си поръчвам чушка бюрек!...То това с чушките май вече граничи с мания!
Всяка сутрин след рутинните задължения в банята,слагам спирала/дори и цял ден да съм си вкъщи/! 
А вие?
Като говорим за нетипични неща ,погледнете интересния и провокативен пост на един мой любим блогър ТУК .
Снимки Нели Томова 

Jeans Zara
Top Zara
Flats Zara
Necklace Atame Handmade

FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN


9 коментара

  1. Много харесвам пастелните цветове - толкова са ефирни и елегантни!
    Разсмя ме това с чушките. Аз си ям и чушката на пълнените, а в заведенията обичам винаги да поръчвам нови неща. Обичам да опитвам, да експериментирам. Сигурно имам някакви мании, но не им обръщам внимание :)

    ОтговорИзтриване
  2. Happy,благодаря за коментара!И аз обичам да опитвам нови неща,но чушката бюрек си се поръчва по "default" :).Добре правиш,че не обръщаш внимание на навиците,защото аз понякога се улавям,че прекалявам!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Хахаха, забавна публикация. Пастелните цветове са ми много любими, особено през пролетта осезаемо присъстват какт ов гардероба ми така и в козметиката ми :)

    ОтговорИзтриване
  4. На едно мнение сме за пастелите :)

    ОтговорИзтриване
  5. Great outfit :-)
    Love your necklace ! xx

    NEW POST:
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/07/montmartre-paris.html

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен22 юли 2014 г., 9:26

    Аз си гризя ноктите и постоянно си пея!Ако това са нетипични навици?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това са по-скоро "обичайните заподозрени" при навиците!:)

      Изтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.