Look 1 Blue

6

Както ви бях обещала в следващите няколко публикации ще съм в компанията на бижутата от въже на Atame Handmade.Следващите 5 поста ще бъдат малко по-различни , лежерни,освежаващи и подготвящи за морски емоции ,снимки и разкази!Дано ви допаднат!
Синьо - цветът на морето и небето...бла,бла,бла и още веднъж - бла!Това е цветът на мечтите и неизпълнените желания!Цветът на стремежа към по-добро и към различното мислене...
Снимки : Нели Томова 

Maxi dress Mango
Denim jacket Miss Sixty
Singlasses Seville shop
Necklace Atame Handmade

FACEBOOK          INSTAGRAM            TWITTER             BLOGLOVIN

6 коментара

  1. Страхотен аутфит! Идеален за леко хладното лято тази година :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,така е!Това лято връхните дрехи изживяват някакво тяхно си " Déjà vu" !

      Изтриване
  2. Страхотно! Много нестандартни бижута и в същото време изискани!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен затова толкова ми допадат.Умело се трансформират според случая и дрехите!Целувки от мен!

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Радвам се,че ви допада!Деним и син цвят са като брат и сестра!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.