Le T de Style

18

Един следобед със Style Inspiratrice и Иван Асен 22  на едноименната улица и номер...

Victor Stoynov Photography

Париж винаги е добра идея!А характерът и стилът на парижанката, задължителна такава !
Голямо мерси на Style inspiratrice и Иван Асен 22 за това вдъхновяващо дизайнерско събитиe ,чрез което дори без самолетен билет се озовах във френско модно ателие, в една от малките улички на Париж.Тези които ги знаят само влюбените в модата...

Le T de Style -предизвикателството за млади български дизайнери да създадат дреха вдъхновена от парижанката само върху една бяла памучна тениска!
Тук ме очакват поредните прекрасности с френски аромат!!!
Планът ми е да поостана за малко на събитието,да поснимам и да бягам,защото бях с детенце/което ме чака с баща си навън/.Но прекрачвайки прага на ателието-шоурум ,забравям всичко планирано до сега.И когато нежното розово от стените се пренесе и в сърцето ми,разбрах,че ще остана за по-дълго!Веднага ме посреща красивата Ванина -организаторката на това интересно събитие,която ме въвежда в обстановката и ми предлага чаша розе.За първи път съжалявам,че не пия алкохол.Интересната и прическа с много цветни кичури ме пленява.Искам и аз!
Крайните резултати от дизайнерската надпревара на единайсетте участници,които са представени пред всички гости са много интересна и приятна изненада.Скучната бяла тениска вече никога няма да е това,което е била!
Тук има толкова идейни  проекти ,че този в главата ми при евентуално участие от моя страна , изчезва ,там някъде...
Едва съм успяла да разгледам и да се нарадвам на всички дрехи в конкурса,когато започва награждаването.Усещам тръпката на участниците и притесненото преглъщане на една дама,която стои точно до мен.Това вълнение обхваща и пеперудата от блузата ми,която всеки момент ще излети!
Две първи места ... за Георги Флоров  с нежната му рокля с плисе и за Ива Григорова с наистина стилната блуза в бяло и черно.Честито!Шумни ръкопляскания!
Отново не познах победителите,тайничко ми се искаше да спечели Яна Караманова с прелестната си романтична блуза с рози,която беше и един от фаворитите ми!
Събитието завърши с мното усмивки ,приятен шум от почукване на чаши с розе и непретенциозни разговори с блогъри и дизайнери!
Георги Флоров и Ванина от www.styleinspiratrice.com

интересен разговор с Нели Митева от Иван Асен 22                   Victor Stoynov Photography

Модното вдъхновение La Vie En Rose бе представено в друтите няколко стаи с красиви дрехи в духа на парижката лейди!
С блогърките Светла от www.girlstemptation.blogspot.com  и Анелия от www.uniquenojici.com

За протокола ,ето и моя аутфит за деня на събитието!!!Искаше ми се да съм тематична,затова избрах бял топ с пеперуда,удобни дънки и балеринки.И не до там удобна чанта,когато трябва да държа и фотоапарат в ръка!
Top,Jeans,Flats,Earrings - Miss Sixty  Bag-Guess S/S'14

18 коментара

  1. Изглежда,че е било много фешън събиране!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да кажем,че беше много емоционално и вдъхновяващо!

      Изтриване
  2. Да, наистина много приятно място и атмосфера ":) http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Бялата рокля заслужено е получила първа награда!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено!Много във френски стил!

      Изтриване
  4. Блузката ти ми е много любима!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен също!!!Когато я видях на Галка от Каризма преди не знам колко години,разбрах,че това ще е най-любимата ми блузка и трябваше да я намеря и закупя.......Намерих я в Амстердам.Благодарение на спомените от хубавото си прекарване там,сега ми е много по-скъпа.

      Изтриване
  5. Благодаря за хубавите думи, прекрасната статия и присъствие на събитието! :) Страхотно е, че се оформяме като общност и можем да споделяме заедно готините моменти <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за възможността да присъствам на това вдъхновяващо събитие! ♥♥♥

      Изтриване
  6. Ех, какви сме хубави <3
    Много беше приятно събитието <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,така беше!Сега разбирам защо бързаше толкова /от твоята публикация/.

      Изтриване
  7. Аз нали бях на панаир и не успях, но поне посетих Иван Асен във вторник..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ама друг път да казваш къде ще ходиш,за да се присъединем и ние!

      Изтриване
  8. Страхотнооо! Какви разкошни дрешки <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А колко още красоти имаше,но не може да се заснеме всичко,особено при наличието на толкова много посетители!!!Имаше представяне на страхотни ръчно правени бижута!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.