I Heart you

14


Влюбена съм!!!
Днес съм в пълна хармония със себе си!Както емоционално,така и визуално!
Червеното е новото черно!А сърцата са новите мустачки ,така популярни миналата година! За мен е така!
Адидаски на сърца - моят скрит коз за влюбена визия!Онова,което най-много харесах в тях ,когато за първи път ги видях,беше начинът,по който крещяха 'Обичам те!' от витрината.А след това и от страницата на един он-лайн магазин.
Сега ,известно време по-късно,чувам гласа на самочувствието си в това тяхно 'влюбено поведение'....
Просто всички харесват влюбените в модата!!!!


Trench coat Local store
Jeans Miss Sixty
Sneakers Adidas 'I love you'
Belt ZARA
Bag Local store
Pendants Guess and Swarovski 


14 коментара

  1. Чудесен аутфит! И аз съм на вълна червено (ограничавам се с нокти засега) :)

    ОтговорИзтриване
  2. Най-прекрасното чувство (след майчинството) на света!
    Радвам се като видя влюбени хора, дори и да не става въпрос за човешка любов :D
    Страхотен аутфит! Кецките са у-ни-кал-ни! :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Теди!Съгласна съм за майчинството и любовта!

      Изтриване
  3. Прекрасен стайлинг! :) А кецовете от кой сайт са?

    ОтговорИзтриване
  4. Кецките са от немски сайт и са закупени от моя приятелка,за мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Приятелка живееща в Германия.Но са от по- миналата година!

      Изтриване
  5. Много харесвам кецките.Кой е е немския сайт?

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.