#HMSTUDIOAW14

10

H&M Studio A/W 14  and  H&M New Showroom

Като почитател на модата,явлението,което представят дизайнерите на H&M -модата,която те създават е точно това,което лично аз търся и харесвам!И само преди ден се убедих отново в това,когато разгледах прекрасната есенна колекция на марката в новия им стилен шоурум!
Всички бяхме посрещнати емоционално и с усмивка,така както само организаторите на събитието могат да посрещат гости и приятели...А аз бях придружена от моята малка модна блогърка!

H&M Studio е новото име на дамската колекция, представяща водещите модни тенденции за сезона. И новото име,което очаквам да запълни само след няколко месеца малкото останало място в гардероба ми.
Концепцията за бохемката и изтънчения стил ,която е заложена в колекцията много ми допада и мисля,че с нея брандът ще се радва на голям успех.
Есенната колекция H&M Studio 2014 бе представена на 12 юни в София, няколко месеца след световния й дебют в рамките на модната седмица в Париж през февруари. 
Поводът бе изключително удачен,за да събере в новия шоурум на шведската модна марка в София стилисти, редактори и журналисти, модни блогъри и известни личности. Всички гости имахме възможността първи да се докоснем до колекцията и да се насладим на бохемския й стил на фона на музиката на DJ Vajarov.

Въпреки,че цялата колекция е издържана във водещите цветове за есенния сезон – черно, тъмносиньо, бежово и каки,на мен ми хванаха окото червените кожени панталони,които си крещяха " Обличай ме и бягай"  !
Приятно предложение за романтичките е роклята тип комбинезон и панталонът с драперии, а палтата от изкуствена кожа с косъм тип "Йети" са за тези,които обичат да експериментират и да се отличават на улицата.Но не и за мен!

Изненадах се,когато видях,че освен дамската колекция,беше представена и основната колекция за мъже за есента. Стилни и класически кройки съчетани в един съвременен прочит  и комбинация на парижки шик, лондонско самочувствие и нюйоркски блясък. Сред моделите, които най-много ме впечатлиха , бяха кожен панталон и графитено палто.

Колекцията ще се предлага от 4 септември в около 250 магазина на H&M по целия 
свят, включително и България.
Прекрасната Лори от http://empurple.eu/
моята малка модна блогърка!


10 коментара

  1. love all of the clothes...

    kristinateo.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Каква късметлийка е малката да я водят на такива събития ;)) Хареса ми всичко до сега, коетп съм видяла от тази бъдеща колекция. Изглежда доста classy :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Малката няма голям избор,а мисля,че започва да и харесва да ме "придружава" по такива събития!Което все още не мога да определя дали е ок или не!

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Да,наистина има доста добри попадения,както и неща ,които никога не бих носила.Но като цяло е много стилна и класна!

      Изтриване
  4. Колекцията е хубава, но малката е просто прекрасна принцеса <3 Влюбена съм в розовата пачка, такъв сладур :) Събитието изглежда наистина е било прекрасно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за милите думи за моята пухкава балерина!А събитието наистина беше много специално!

      Изтриване
  5. радост за моите очи е акцента в оранж ;)))))

    ОтговорИзтриване
  6. Значи ще ти допадне един от следващите ми аутфити в блога - точно в този цвят!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.