White,Blue and Red

12




Pants ZARA
Top ZARA
Flats ZARA
Necklace H&M
Sunglasses Seville Shop

12 коментара

  1. Страхотна визия! Много ми харесва тази цветова комбинация и панталона е прекрасен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Панталонът наистина е с много интересен принт за братовръзка.И е много удобен за летния сезон!

      Изтриване
  2. Много интересна визия, страхотна си! Трябва въображение, за да се облечеш така, наистина невероятно изглеждаш....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Лори!Със синя чанта би стояло много по-добре,но дъщеря ми обича да крие всичко ,което пипне и така добре я е скрила,че вече една седмица не мога да я открия!...

      Изтриване
    2. Хаха, сладурка! Но честно казано, според мен една брюнетка винаги може да сложи черна чанта и да изглежда добре, без значение цветовете в аутфита. Е, сигурно има изключения, но тук всичко е перфектно по мое мнение :)))

      Изтриване
  3. Една от любимите ми комбинации - червено и синьо + бяло = идеално :) Малко ала Томи Хилфигер.

    ОтговорИзтриване
  4. Много елегантно! Харесвам комбинацията, имам подобен панталон и е невероятно удобен за лятото :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,материята е една такава лека и галеща!!!Много подходяща за топлите дни!

      Изтриване
  5. Много харесвам такъв стил панталони! А и на теб ти стоят чудесно :)
    Как поддържаш тази фигура?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за камплимента!Малко ме е срам да си призная,че не съм спортна натура и не правя нищо по въпроса...А много ми се иска!Но пустиииии мързел!!!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.