Sweet casual and New bag

3


Основни “носители” на стила са детайлите – аксесоари, обувки и чанти. В допълнение материята и десенът на дрехата също правят препратка към стила.

Днес съм кежуал!!!

Стилна чанта в запомнящ се цвят - абсолютно необходим аксесоар за тази пролет и за лятото. Независимо от предпочитанията ви за голяма чанта или малка такава, това определено е необходимото допълнително бижу за шик интересна визия. 
Моето ново бижу -чантата, която носи 'симпатичните' спомени от круизното ми преживяване преди месец, защото е закупена точно на кораба!Тя е новият ми спътник по градските улици този сезон, а защо не и през цялата година!?
Въпреки че морските  райета по дефолт навяват усещане за класика, те имат и лек ваканционен привкус. И в съчетание с деним носят усещане за кежуал визия и настроение .Кежуал настроение!Боже, какви глупости пиша!?!
Това съчетание от свежи мотиви - райета, скъсан деним  и неоново жълто е моят страхотен избор за пролетта, която ще ме отведе право при лятото и без съмнение ще повлияе на гардероба ми през почивката на море! 
Този стилен и класически модел чанта /на любим мой бранд /може да се стилизира с високи токчета, цветни балеринки или сандали в сребристо, а гуменки също е вариант.Аз съм по-смела днес и комбинирам елегантна чанта  featuring   маратонки от сатен с бродерия.
Винаги може да се намери адекватно приложение на един по-стилен аксесоар в ежедневния гардероб и визия.Само трябва да сте позитивни!Просто е!

Boyfriend Jeans ZARA '13
Sweater H&M S'14
Sneakers Quick
Sunglasses Police
Lip Gloss Oriflame The One
Bag GUESS  New Collection S/S'14 HERE

3 коментара

  1. Чантата е страхотна! И моделът, и цветът са супер сладки. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да,така е!И най-важното има много място за трупане на разни нужни и ненужни неща и аксесоари.

    ОтговорИзтриване
  3. Cute bag :)

    Follow me now on GFC and/or BlogLovin', I always follow back :) ! X

    WWW.FLYDP.BLOGSPOT.COM

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.