New In ...

9

Нещо ново в гардероба ми.....
Или по-скоро нещо закупено в последните месеци и чакащо да бъде облечено през новия сезон!
Тази "рубрика" беше пренебрегната малко в последно време ,но това сигурно е направило впечатление единствено на мен.
Eто няколко (още леко смачкани от торбите,в които стояха )дрехи,които добавям днес към летния си гардероб.

потник и капела от H&M S/S '14
Дълга рокля от Boohoo.com
Дълга рокля Miss Sixty /Fashion Days/
Дълга пола Pull & Bear New Collection S/S'14
Блузка Calliope   Дънки Pull & Bear '14
Плетена жителка от милата ми баба,която е точно в "дантелените" тенденциите на лятото

Новата ми подобна на старата ,но по-къса и щампирана рокля,която е подарък и няма марка
Дълга рокля ZARA (чакаща един много специален повод,за да бъде облечена)
Спортни обувки с пеперуди - нямат си марка горкичките!!!

9 коментара

  1. The multicoloured dress looks so pretty and I love how you photographed these items :) x
    Freya's Fashion Chapter | Drugstore Beauty Haul

    ОтговорИзтриване
  2. multicolored dress and hat..
    my new post here
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2014/05/kharkov-fashion-days-models-for-opapa.html

    ОтговорИзтриване
  3. Миленка, за двете бели рокли с шарените мотиви отпред, можеш да отвориш игра "Открийте разликите" :)

    ОтговорИзтриване
  4. Мммм, да!Минаха ми и на мен такива мисли!!! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Плетената жилетка ми е любима! Специални поздрави на майсторката! <3

    ОтговорИзтриване
  6. Всички покупки много ми допаднаха, но последните 2 рокли... страхотни са!
    Сега ще очакваме снимки с тях :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.