Last day GENOA

1

Последен ден от круиза,но не и от почивката.
В Генуа сме и имаме по-малко от два дни да обикаляме.Днес всички снимки са направени с телефон, тъй като "шерпът ми" отказа категорично да носи тежкия и обемен апарат и тук.
Градът е страхотен!Той е най-големият пристанищен град в Италия и  най-значимият на Италианската ривиера.

Ако имате възможност да го посетите, задължителните атракции и забележителности на града включват : Aquarium of Genoa - един от най-големите в Европа, площада Piazza De Ferrari и къщата, в която се смята,че е роден Христофор Колумб .Трябва да видите най-стария фар в света и да се разходите по Страда Нуова, която е част от прелестния Стар град, и е включена в списъка на ЮНЕСКО.
Други забележителности са катедралата Сан Лоренцо от IV - V век, изпълнена в римски стил и дворците Palazzo Rosso , Palazzo Bianco и Palazzo Grimald.
Днес случваме на пазарен ден и всичко кипи от живот и пълни улички, и магазинчета с хора!Възхищавам се на витрините и на арт галериите в стария град, които издават усет и любов към дизайна!Отново позабравила да снимам, компенсирам като запечатвам всичко в съзнанието си!Никога няма да мога  да се наситя преситя!

Без да искаме попадаме в негърското гето -кварталче близо до центъра на града .Тук си и страшно,а и не мирише много добре!Оглеждаме се през цялото време, докато преминаваме по улиците му.
Лежерно измъкнали се от тези тесни и плашещи улици, вече сме близо до ухаеща на препечен хляб  и разтопен кашкавал пицария и спираме да похапнем местна паста ..........

Интересен факт за мен беше, че в магазин на H&M в центъра ,всички етикети  на артикулите бяха напечатани на български, а цените бяха в български лева/освен в евро/.Явно пролетната колекция на марката за България, се е озовала в Италия!

Предвкусвам нови преживявания съвсем скоро!!!


витрина на бутик в Генуа


малко витрини на летището в Рим
 витрина Burberry
 витрина D&G
витрина Ferrari
витрина Gucci
отплаване от Генуа/горна снимка/    последни часове на кораба в Ла Специя/ снимка долу /

1 коментар

  1. Здравей Милена! Прочетох целия пътепис с интерес. Много ми хареса. Аз познавам всички тези места, които описваш и ми беше интересно да ги видя през очите на друг човек. Вного приятно пишеш. Снимките са прекрасни, тоалетите също, а и ти си си хубава. Само едно малко възражение имам - относно Тунис. Точно по това време, когато ти си била там ние със съпруга ми бяхме на почивка 6 дни в Хамамед. Пътувахме много и изобщо не останах с чувство за някаква опасност да ни измамят, ограбят или отвлекат. Мисля, че вашият shore excursion мениджър е подсилил опастностите. Това е практика по круизните кораби /аз имам 12 круиза зад гърба си, за които пиша в моя блог/. Продължавай да пишеш, на мен много ми харесват твоите разкази! Успех!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.