Day 4 I love Malta !

9

Рицарският остров!!!Малта!
Развълнувана и с настроение слизам от кораба и тръгвам към  града...Столицата Валета!
И не минава много време, преди да си дам сметка, че съм открила точно това, което търся - уникалност, вълнение и копнеж към тази красота, която се открива пред мен.
Позволявам с лекота на топлия средиземноморски климат да ме  прегърне и омая .
Тук повява топъл вятър, носят се свежи аромати на цветя и цитруси, които само с няколко вдишвания ободряват съзнанието ми...

Това е моето място!Рицарският му пулс е силно осезаем и днес след толкова векове, и като че ли чувам в далечината конски тропот и шум от метални доспехи...
Плаче ми се от толкова красота!А още сме в самото начало...
Първи ме привлича уникално високият външен асансьор, с който колкото и да не му се иска на съпруга ми, трябва да се качим, за да навлезем в сърцето на града.Който се оказа на една много добра височина за крепостен град....И за нула време стигаме великолепна крепостна постройка, която ни възнаграждава за смелостта/свързана  с височината на асансьора/с прелестен и спиращ дъха панорамен пеизаж и обширна гледка към целия остров.
Картини, гледки, гледки,....те са безплатни като въздуха, който дишаме, затова попивам всеки сантиметър, който улавят очите ми!

Вълнуваща е промяната вътре в града.Малки и тесни улички и сгради прилепени една за друга в цвят охра, с безброй красиви тераси .Повечето сгради  са пусти и никой не живее в тях, но имам чуството, че всеки момент от сградата пред мен, някой ще отвори прозореца и ще ме поздрави.
Очарована съм от спокойствието на централната стара част на града ,определено огтоварящо на душевното ми огледало в момента.
Музеите се борят за вниманието на туристите, които по обед вече са превзели града изцяло.
Оказва се, че истинският рай за фешън и шопинг маниаците като мен са точно тези тесни улички на  Валета.Тук можеш да намериш всякакви известни марки, безброй кафенета и малки капанчета за аксесоари.
На дълга обиколка ме повлича изобилието от винтидж магазинчета за дрехи и кокетни бутици за дизайнерски бижута....Моята страст! Все пак бях в психологична фаза на "абстинентна криза"/за шопинга става въпрос/!Ха ха
И тъй като това преди всичко е моден блог, публикацията ми е аранжирана с една от любимите ми дълги рокли с мотив на точки, който е моден тренд за лятото.Най-внушителните обици от ексклузивната колекция на H&M Conscious Exclusive и очила от ZARA.

..."Човек е това,което мисли сърцето му!"А моето сърце днес беше спряло!Просто не можа да понесе толкова много величие, красота, индивидуалност, приказност и забележителност на едно място!
Във всяка комуникация-устна или писменна има мъртва линия на интерес.Надявам се днес да съм успяла да премина отвъд тази линия и да ви е било интересно и приятно с моя малък разказ .
Ще се радвам, ако всичко в думите ми е показало колко хубаво и интересно ми беше този ден,на това място!
Интересът, помнете, е заразен!!!


Малта е островна държава, разположена върху архипелаг в центъра на Средиземно море южно от Италия, източно от Тунис и северно от ЛибияВъпреки че географски островите са част от Африка и лежат върху африканската континентална плоча, културно и исторически те са част от Европа. Малтийският архипелаг е съставен от три населени (Малта, Гозо и Комино) и три необитаеми (Коминото, Филфла и Свети Павел) острова. Архипелагът се намира на около 90 км южно от Сицилия и на 250 км от Северна Африка.Населението на Малта е над 400 000 души ѝ е най-малката по площ и население страна в ЕС.
Поради изключително дълбоката история и многобройните битки, водени на територията на острова, едни от символите на града са имено военните оръдия и екипировки. Както е известна Малта е рицарска страна и един от най-забележителните музеи в Европа за оръдия и рицарски доспехи е точно тук. 
Republic street е главна търговска улица във Валета

*всички снимки са лични и правени от мен

Из круизния вестник :  Малта !  23.04.2014

Време и температура  - слънчево 24 градуса
Дрескод - Тематично парти - 60-те,70-те,80-те
Промоции в СПА центъра  -20% на масаж за двама
Театър -   Брилянтин
La Cabaret 20:30 -караоке вечер
Настроение : Приказно !

9 коментара

  1. Е тук искрено завидях. Много е красиво.

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, екзотика, екзотика! Миленка, направо не си родена за българка - имаш едно такова екзотично излъчване и особено пък с по-колоритни дрехи и бижута <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз това казвам на майка ми,че има нещо различно в излъчването ми,ама тя "не" та "не,българка си си"!!!хихи
      Много благодаря за комплимента,Боби!

      Изтриване
    2. Хахаха, няма да си признае и това е! :)

      Изтриване
  3. beautiful pictures!!
    love, Theri - http://www.theriswardrobe.com

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна, съгласна съм с Боби! Отново прекрасна дестинация, снимката под цветното дръвче ми е любима! :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.