H&M Spring Conscious Exclusive

2


Conscious е  специална колекция, направена от устойчиви материи и с грижа за околната среда създадена от модния бранд H&M .

Линията Conscious Exclusive  ще бъде представена утре на 10 април в 150 магазини на марката по целия свят, както и онлайн . С тази ежегодна колекция, H&M утвърждава своята ангажираност към по-устойчиво бъдеще на модата.В колекцията са използвани екологично устойчиви материи като 100% рециклиран памук,  коноп , органични кожа и коприна, отглеждана на черничеви дървета. Моделите са романтични, изчистени и много стилни .Вдъхновени от испанската корида и дух с лек бохо привкус -елегантни болера и якета,нежни блузи  и романтични макси рокли в светли и замечтани цветове.
е специално създадена лимитирана линия от театрално бляскави модели с интересен усет за детайла. 

В България премиерата на ексклузивната линия Conscious Exclusive ще се състои днес в магазина на бул."Витоша" гр.София .
"По-малки количества , по-високо качество !"
 След като държа покана за събитието в ръцете си,макар и болна,нищо  не би ми попречило да присъствам на събитието и да прекарам една страхотна модна вечер .Според мен ,това би бил най-ефикасният лечебен елексир за моето същество!
Нямам търпение!Оле!
Утре очаквайте повече лични впечатления и снимки!
Ето и част от невероятната колекция  H&M Conscious Exclusive .








2 коментара

  1. Страхотна колекция, надявам се да разкажеш кое най-много те е впечатлило от колекцията :) Аз съм влюбена в сакото, но за жалост цената от 800лв не ми е по джоба. Май от ексклузивните им колекции все по саката залитам :)
    Весело изкарване!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти!Да сакото е уникално,а на мен така на снимка най-много ми харесва дантелената къса рокля и аксесоарите,особено обиците им!Ще видим дали и на живо ще се затвърди фаворитът ми от колекцията!За цените не искам да коментирам,....прекалено високи,но с оглед качеството навярно са "обективни"!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.