With Love!!!

5

Здравейте,днес стартира "Влюбената" игра /Giveaway на страницата на блога ми във FACEBOOK!
Ако решите да участвате и ви допада подаръкът,който е сладък розов комплект за тяло на Oriflame + специална изненада от Mimi's fashion moments,трябва само да харесате фейсбук страницата ми,да споделите с ваши приятели снимката и да оставите коментар под нея !!!Успех!Ще имате възможност да участвате до 12.02 /вечерта/.
Който желае може да ми пише и тук!!!Ще изтегля късметлийското име с томбола,така че ще сортирам и от двете места!

5 коментара

  1. Страхотна си!Пак изненади за твоите читателки :)))

    ОтговорИзтриване
  2. you have such a lovely blog!!
    Maybe you would like to follow each other? :)
    http://coldinvitation.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Mnogo hubavi podaruci, tochno kato praznika koito idva. Zapisvam se :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Обичам изненадите! :) Следейки блога ти, съм убедена, че ще е нещо, което да ми хареса :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.