Oriflame The One :Must Have Lipstick

7


Да се родя жена е голям късмет  за мен!...Другото не искам и да си го помислям !
Незнам как бих преглътнала факта,че всички тези козметични вълшебства случващи се на жените, бих могла да ги пропусна.
Някой беше казал,че хората не са съвършени,освен когато се усмихват!Затова си мисля,че продуктът,който най-осезаемо може да подчертае съвършенствата на женската усмивка ,това е червилото!
Днес ще ви представя един продукт,на който единственият недостатък е,че не може да бъде изяден!...И може би ,че не може да бъде носен от мъже!...Но това не е доказано!хи хи


Умението да се гримираш си е изкуство и с вдигнати ръце си признавам,че аз този вид изкуство не го владея много добре.Може би затова най-любимата ми част от ежедневните разкрасяващи процедури е поставянето на червилото.Просто там няма къде да сбъркам,освен с цвета!
И докато  вдъхновена от духа на пролетните температури през зимата, тихо се опитвах да напиша ревюто си и едновреминно да изпеча тава с кексчета, дъщеря ми/3г./, смело вървяща по моите модни стъпки /и вече нанесла първи щрихи на устните си с червилото, с което искам да ви запозная,/... иска да ме гримира .Няма как,ще трябва да се оставя в нейните ръце на "гримьор"!...

А сега да обърна заслужено внимание и на самото червило!
Power Shine червилото от новата колекция на  Oriflame -The One е моят 'must have' цветен акцент за новия моден сезон,въпреки пристрастеността ми към матовите червила .Със своите 15 нюанса и безсрамно откровен блясък ,то покрива всичките ми изисквания за любимец на сезона!
Предстои ми пътуване до "топлите страни" в средата на пролетта,и за това време на годината мисля,че ще е много удачен аксесоар в комбинация с един флорален бански!
Това леко червило е моят идеален избор за топлите дни,когато слънцето гали устните и отразява цветовете!
Уханието му се промъква из  въздуха още преди да съм го нанесла на устните и този аромат е толкова "пленително вкусен",че ми се иска да го изям!Може да го намерите в каталог 5 на Oriflame,който ще излезне края на месец март!

Тази година за мое щастие,блясъкът в модата и козметиката не е цензуриран!Затова като верен последовател на тенденциите  ,цензурата пада и от моите гардероб и тоалетка! Блестящите елементи са забележими почти навсякъде,както и в личната ми колекция от червила ,където е и The One Power Shine!
Power Shine се различава значително от останалите червила, които съм изпробвала и които се предлагат в каталозите на Орифлейм , тъй като е с 50% повече блясък и съдържа дълготрайно хидратиращия комплекс LIP KISS COMPLEX - SPF 12, който определя колкото по-гладки са устните,толкова повече блестят!
Устните са една от най- привлекателните зони на лицето . Да имаш красиви устни и да не ги подчертаеш си е като да имаш красиви крака и да не носиш къси поли! Е,май ме хванахте,защо никога  не нося къси поли!
Това червило не само подчертава,но и прави по-обемни устните благодарение на отразяващите се блестящи частици.
Трайността на червилото върху устните за мен е приоритет,особено когато постоянно нещо "хрупам".Много е важно едно червило да осигурява перфектна визия през целия ден.А това ,благодарение на дълготрайният хидратиращ комплекс е точно такова.Да бъдем обективни,цветът лека полека избледнява,но блясъкът не спира до тук!Той е с мен през целия ден!
Не по-малък приоритет е и съставът на продуктите.От години си избирам козметиката не по това колко е известна марката ,а по това какъв ефект има върху кожата и в този случай върху устните ми.Добрият краен ефект зависи от качествените съставки на продукта и взаимодействието им с кожата ми!Тук критериите ми са покрити!Ниска цена+качество+лека текстура+добра визия.
Артикулите на Орифлейм използвам повече от 10 години и бих казала,че като цяло нямат лош продукт в по-високия клас цветна казметика с едно ,две изключения!

...Между временно и  гримът ми е завършен.Според дъщеря ми с това червило съм много хубава!И как няма да съм, като тя сама ме е издокарала в този вид!.Както и да изглеждам сега ,за нея съм нейната принцеса /принцеско-така тя определя всичко ,което и харесва и всичко в розов цвят.В случая червилото е с розов оттенък и всичко си идва на мястото!
Блиц ревю
Продукт :Червило  Power Shine  /The One! 
Марка:Oriflame
Положителни черти: траен ефект,по-обемни устни,удобно за чанта,уникален аромат на сладки плодове
Недостатъци: Не става за ядене! ха ха
Цветове:15 модерни нюанса,свежи и наситени пролетни цветове в и около розовата гама
Любим цвят:Trendy Berry № 30442
Лична оценка от 1 до 10 : 9 -ка ,само защото в палитрата няма наситено червен цвят!
Може да бъде открит: каталог 5 на Oriflame за 2014г.
Цена: Ексклузивна въвеждаща цена/каталог 5/ - 8.90лв./бр.
Любим модел:Диляна Попова

Следващата седмица очаквайте още едно пролетно ревю за друг продукт на Орифлейм -сенките The One Colour Impact Cream!

7 коментара

  1. Prekrasno review!Po-bledi cvetove ot tova chervilo ,s koeto si ,ima li?

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,да има в бежовата гама с розов подтон -няколко варианта!

    ОтговорИзтриване
  3. Your lips look so beautiful, love the color :)
    www.naomiganzu.com
    I followed you via GFC and G+, do add me back :)

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.