TAG :The 7 Deadly Sins Of Make-up / Fashion

7



Здравейте,мили дами!
Днешната публикация ще бъде малко по-различна ,интересна и "греховна" .
От едно известно време ми прави впечатление,че "таг"-овете в блогърството си станаха "модна тенденция".
Някъде из блог-пространството се "носи" един много интересен таг, който отразява желанието на жената винаги да е неотразима и е озаглавен със забавното или по-скоро страховито име "Седемте смъртни гряха на грима или козметиката".
До този момент не съм правила "таг"-ове в блага си, но този определено ми хареса и като изрядна блогърка реших да се включа.
Всичко,което прочетох до момента в други блогове беше само в областта на казметиката...Е,все пак таг-а си е за красота и козметика!!!!
Аз ще го променя малко и ще го пречупя през темата за "гардероба"/модата.Но ще запазя и първоначалния му облик с въпроси/отговорите за грим!
Не съм сигурна,че ще се получи,но ще опитам!

Алчност: Кой е най-скъпият продукт/дреха,аксесоар/, който притежавате?
Грим:DIOR Travel Studio - Първоначално го получих като подарък за празник от братовчедка ми,но се влюбих в него и след година си го закупих сама.
Визия: Без да се замислям мога да кажа,че най-скъпият ми аксесоар ,не само като сума,но и като въздействие върху емоционалната ми същност е годежният ми пръстен,който е и единственият артикул ,в чието закупуване не съм участвала/от изброените по-долу/ .Сватбената ми халка е далеч "по-скромна"!!! :)
Гняв: С кой продукт/дреха,аксесоар/ имате силна love/hate връзка?
Грим:ВВ крема на VICHY,защото обожавам начинът ,по който озарява кожата,но понякога при по-продължитело време върху лицето ми ,усещам леко дразнене под очите!
Визия:Обувките ми от ALDO .Много са шикозни и обожавам този червен цвят,но токчето е досто високо и борбата е безмилостна,ако трябва да прекарам в тяхната компания по-дълго време...бързо ме уморяват!

Чревоугодничество: Коя марка заема по-голяма част от грим колекцията ви/от дрехите в гардероба ви/? 
Грим:VICHY  и Oriflame !Това са марките на продуктите,които използвам най-често.
Визия:Това е лесно....Определено  е ЗАРА!Харесвам стила и дрехите,които създават.Припокриват се и с личния ми стил и усещане за изразяване.
Статистически 89 % от дрехите и аксесоарите в гардероба ми са на тази испанска марка!

Леност: Кой продукт/дреха,аксесоар/ пропускате най-често поради мързел?
Визия:Аксесоарите за ръка и коса!По-скоро ме мързи да избера подходящ аксесоар към даден тоалет,отколкото да си го сложа. :)Започва се едно ровене, бъркане и търсене на сто места/кутийки,шкафчета и т.н./,което ме уморява значително.
Грим:За мое съжаление това са почистващите продукти и маски за лице,напоследък използвам само мицеларна вода!По-бързо става почистването.Спестява време и усилия!

Гордост: Кой продукт/дреха,аксесоар/ ви носи най-много самочувствие?
Грим:Спиралата за очи!Пристрастена съм!Не излизам без нея !!!!Наистина дава самочувствие!Любими са ми One by One -Maybelline и  2FX -Oriflame!
Визия:Изчистеният бял потник /тениска или едноцветната блуза,но само съчетани с голямо колие или шал !


Похот: Кой продукт/тип дреха/ е на върха във вашия списък?
Грим: Фон дьо тенът като продукт!Имам някои несъвършенства, които предпочитам да прикрия.Най -добрият,който съм използвала е минералният Giordani Gold Mineral Therapy на Oriflame!.Хидратира,придава свеж вид,покрива достатъчно ,за да не изглежда лицето като с маска и не на последно място -  препоръчва се за чувствителни кожи като моята!
Визия:Ако съдя по-това  кой вид дрехи в гардероба ми са достатъчно,за да открия изложба ,май безапелационен фаворит  се оказват дългите /макси/ рокли за пролет и лято!Но всъщност на върха на списъка ми през последната една година са дънките и дънковото яке!!!...:)

Завист: Кой продукт/дреха,аксесоар/ изглежда добре върху други хора, но не и върху вас?
Грим:Очната линия!Може би защото не умея да си я поставям като хората,а може би защото изобщо не използвам такава!
Визия:Мисля,че това са boyfriend дънките,които имат свойството да скъсяват краката,а аз съм си достатъчно дребна!При моята конструкция на тялото, този вид дънки дори и най-малкият номер ми стои като торба,а така ми харесва тази небрежност във визията,която придават !!!!
Грешница или напротив,винаги ще обичам красивото,без значение от представянето му/материално или не/ в живота!
Надявам се да не ме "убиете с камъни!" ХиХи

Не разбирам това таг-ване на хора , затова всеки, който хареса идеята и му се струва интересно да сподели колко е "грешен"  може да се присъедини :)
За мен беше изключително удоволствие  и забавление!
Вижте и някои от отговорите на други блогърки в тяхните блогове : A Cup of Teia Ted , TheDuchess , The Blogging and The BeautifulTo Make-up with Love ,

7 коментара

  1. Мила, на леност си разменила категориите грим и визия. Интересен таг, иначе. Харесва ми как е леко разчупен :).

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за забележката!Веднага я коригирам!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I follow you right now (on bloglovin + GFC) and welcome to visit my
    blog about fashion .



    Regards,
    Katherine Unique


    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно се е получило "мода/грим" :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Искаше ми се да стане малко по-различно и интересно!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.