New In ... Gifts Part I

8

Ех,веселите празници свършиха и отново ни поема сивото ежедневие.....Но при мен то/ежедневието/, всъщност е доста пъстроцветно,което като се замисля не всеки път е с положителен знак !

В днешната публикация ще ви покажа част от любимите си подаръци,които получих за празниците.По-точно най-скъпите ми,но не по себестойност,а най-скъпите на сърцето ми неща,които са ми подарък от много специални за мен хора!!!
Страхотната книга за дизайн "Всичко за съвременния моден дизайн" е първа в класацията ми!Тези 600 страници бяха най-вкусната храна за моята душата тези дни!Прочетох я на един дъх и бих го направила още хиляди пъти.Книгата представя повече от 100 млади,талантливи и известни дизайнери от всички континенти ,както и част от техните скици и вдъхновения!А мен вдъхновението ме връхлетя неусетно и за няколко дни нарисувах повече скици, от когато и да е било.Вече съм заредена с идеи за моята така отлагана модна линия.Кой знае ,може тази година да ви изненадам с няколко мои модели....... рокли !
Книгата може да намерите в книжарници Ciela.
Очаквайте след броени дни и първия за  тази година Giveaway на фейсбук страницата на блога!

Червило Colour Drop /Oriflame ,колие с перли ZARA

Пеперудени обици на Miss Sixty 
Уникално красив сет от гривна и диадема на E'lelements

8 коментара

  1. Чаровен пост, както винаги. Успех в създаването на твоите собствени модели. С нетъпрение ще ги очаквам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти,Боби!Наистина се надявам скоро да ви изненадам приятно.

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен пост с красиви подаръци! <3
    Желая ти успех с колекцията и много вдъхновение! ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Thank you for following :) I followed you back!

    xx abitgraceful.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Много позитивно настроение ми донесе публикацията ти! Ще ми е много интересно да видя твой модел, Миленче!
    Спорна и пълна със здраве и любов година ти желая!

    ОтговорИзтриване
  6. А сега и ти ми донесе същото позитивно настроение,мила Дени!Успешна и много позитивна Нова година ти желая от сърце!Когато са готови моделите ми,ти ще си една от първите,които ще имат подарък от мен!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Love the lipcolour shade! And nice earings!
    Love, Shabana
    http://shabanasultana.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/blog/9807829

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.