M 60 Scarf

9

Шалове,шалове,шалове!!!Не знам защо жената е устроена така,че колкото повече има,толкова повече иска.Имам огромно количество шалове в гардероба си,но винаги, когато видя красив шал ,не мога да не си го взема,въпреки че половината от тях никога не съм носила!И навярно никога няма и да нося!Сигурна съм,че при всяка една от вас е така,ако не с шал -манията,може би с нещо друго ,по което си падате!

Този лек шал ми е любим!В неутрални цветове и пасва идеално на всяка дреха !Често го нося и като тюрбан на главата,стои доста ефектно!Маже да пробвате и вие с някой от вашите налични шалчета!
Та,като говорим за шалове...Днес стартира и малката игра /Giveaway на Facebook страницата на блога ми тук !Подаръкът е много нежен и красив шал с пеперуди в бледо розови нюанси.








Cardigan H&M A/W 2012
Top Calliope A/W 2013
Jeans ZARA S/S 2013
Scarf Miss Sixty
Earrings Miss Sixty
Shoes NOE

9 коментара

  1. I love this outfit on you. It looks very polished and yet casual and fun at the same time. You look very chic. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОтговорИзтриване
  2. Не замръзнали на тези павета бре? :)) Прекрасна си, както винаги! Аз също имам мания за шалове, напълно те разбирам!

    ОтговорИзтриване
  3. Права си,студенко си беше,но не чак толкова!Нали си имах шал да ме топли!:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Може ли две въпросчета, които не са свързани с модата - страхотно впечатление на тези снимки ми направи косата ти, дали може да споделиш как я поддържаш, ако има такава публикация може ли линк? А също и лицетот и ти изглежда толкова свежо, нежно и същевременно без грим, как постигаш това, предполагам че все пак малко грим има :)

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей,Краси,благодаря ти за милите думи и въпросите!Веднага отговарям !
    Косата ми след две раждания вече не е същата каквато беше преди, здрава и плътна,затова си приготвям почти всяка седмица маска от жълтък на яйце и малко захтин.Същата + лъжица какао става страхотна маска за лице!
    Използвам козметика /шампоан и балсам на Лореал-червената серия за боядисана коса/,наистина страхотна серия.Дава мекота и ефирност на косъма!Не използвам други продукти за коса.Вълните си ги правя с маша за коса Babyliss 21 мм.На пазара има много такива,но за коса използвам само преси и маши на тази марка и я препоръчвам горещо.Сега като се замисля май ще направя пост за продукти и съвети за коса.
    За грима може да погледнеш някои публикации от месеца ,за да разбереш за любимите ми продукти.Но определено използвам грим,много лек,но все пак задължително си слагам фон дьо тен от серията на Giordani Gold на Oriflame.Той ми е любим.На снимките не се вижда,но аз имам лунички,които наистина се прикриват добре от този фон дьо тен,въпреки,че той не е толкова покривен,а по-скоро озарява кожата и я подмладява.Винаги съм насреща,ако имаш още въпроси!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.