New In ... Part I

6


Здравейте,мили дами!В днешната публикация ще ви покажа някои от най-новите си придобивки от последните седмици и къде може да ги намерите,ако сте си харесате нещо...Разделям публикацията си на две самостоятелни части /поста/.В първата част ще видите козметика и аксесоари,а във втората дрехи и обувки! хихи


Започвам с неотразимия дамски аромат  VALENTINA /Valentino/.Всеки който познава стила и класата на този дизайнер,може би вече си представя как ухае парфюмът му... свежест,дързост и откровена женственост.
Ароматът е предназначен за млади, свободни жени, които харесват да провокират, но същевременно са крехки, чувствителни и влюбени.Аз лично се влюбих в него!Преди две-три години използвах най-хубавия според мен аромат на същия дизайнер - Valentino ETE /limited edition/  и бях сигурна,че този ще бъде също толкова запленяващ.
 За предстояшите празници  комплектът от парфюм/50мл./ + боди лосион /100мл./ се предлага на цената на парфюма/50 мл./,която е 145 лв. в магазините на BEAUTY ZONE.Предложението е много изгодно,а ароматът зашеметяващ!Препоръчвам за подарък!  
Fragrance


IDEALIA е един от най-продаваните продукти на марката и мой любим такъв.Само сега за всички ,които харесвате този крем за лице,може да го намерите в лимитираната опаковка от 75мл на цената на 50мл = 45 лв.Имах време за тестване и мога да споделя,че съм много впечатлена от резултатите! 
Jewels & Accessories


Зелена огърлица от Seville Shop.Може да намерите и много други страхотни предложения на фейсбук страницата    ТУК
Limited edition  H&M
Страхотен комплект от позлатена стомана от OZZI HERE






6 коментара

  1. Искам и аз такава огърлица!! Този Seville Shop има ли сайт, не намерих?

    ОтговорИзтриване
  2. Нямам думи от кога си търся точно такава зелена огърлица,изглежда точно като тази в главата ми!Мерси за подсказката къде да я намерим :) Много интересна публикация,с нетърпение чакам втора част :)

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се ,че ви харесва огърлицата.Може да си поръчате такава на фейсбук страницата на Севил ТУК https://www.facebook.com/SevilleShop

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз видях страницата, но не намерих нито огърлицата нито цена.. някак си не е хич юзер френдли..

      Изтриване
  4. Привет,трябва да и пишеш на лични.Аз лично тази огърлица си я поръчах със запитване дали може да ми я намери.Повечето от бижутата ми са от нея и съм много доволна.Огърлицата е реплика на бижу от колекцията на Anna Dello Russo за H&M /мин. година/.

    ОтговорИзтриване
  5. Beautiful Necklaceses :-)
    Thank you for following, I follow back
    on gfc + bloglovin with pleasure!

    We keep in touch,
    xoxo Kira

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.