Gray Wolf

7

"Да бъдеш себе си в свят,който постоянно се опитва да те превърне в някой друг,е най-голямото постижение."
Колко често ви се случва да разбирате,че човекът който мислите ,че сте, е изчезнал отдавна и на негово място се  е настанила различна персона?Не съм сигурна дали това е нормално или не,но в крайна сметка, сезоните се менят!Също така и всичко около нас. Както и ние самите!Хора идват и си тръгват от живота ни. И както казва Кари Брадшоу много е приятно да знаем, че тези, които обичаме, винаги са в сърцето ни... И ако сме големи късметлии... са на един /полет/град  разстояние.
Точно на такова разстояние е най-близкият ми по душа човек - моята прекрасна сестра!Днес тя празнува своя рожден ден и искам да използвам случая да и кажа,че за мен тя е най-скъпият ми приятел и най-чистият и добър човек на този свят.Обичам те,"Крити"!

Обичам животните като щампа или принт по дрехите!Не бих казала,че вълкът ми е един от любимците,но благодарение на сина ми започвам да го харесвам!И разбира се, благодарение на вдъхновението за дизайнерите на бранда New Yorker ,които са решили да го съчетаят с камъни и да превърнат  дрехата  в малко бижу.





Sweater New Yorker /New collection/
Jeans Esprit
Shoes NOE
Bag Local store
Sunglasses ZARA
Bracelets ZARA

7 коментара

  1. Отговори
    1. Съгласна съм!Много е практичен като моделче!

      Изтриване
  2. Really nice look, I love especially the bracelets!!! and you hair always looks so good ;))

    http://sokoladineavyte.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна блузка и страхотно съчетание, все повече усмивки ти пожелавам :)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти !И на теб пожелавам усмивки!А пуловерчето наистина е много приятно и мекичко!

      Изтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.