4 Gold Women's Fragrances

0


Харесвате ли златото?А аромата на злато?!....А искате ли да бъдете толкова желана ?Ако отговорът и на трите въпроса е положителен,значи сте златотърсачка и този пост е точно за вас! хохохо
...Преди години един приятел, на който страстта му бяха парфюмите като ценител, ми направи "уханен" профил/описание ,на това каква натура съм  и какъв аромат най-много би ми подхождал .Тогава бях на около 20 години и неговото предложение беше може би най-точното за мен.....Малко свенливо момиче с лунички,което все още се лута из собствената си същност и което е влюбено до полуда в живота и модата = "GLORIA" Cacharel..........Но, това както казах беше много отдавна!
В днешната публикация ще ви предложа 4 златни аромата за сезона есен-зима.Това са моите фаворити в колекцията ми от парфюми за този сезон.Парфюми,които описват различни черти от характера и същността ми.А вие може да преоткриете и нещо от себе си!Запознайте се с тях......


CHANEL "Coco Mademoiselle" Спомням си,че толкова много исках този парфюм и аромат върху себе си и когато той стана мой, като че ли вече се бях уморила от него!Уханието е запленяващо и дръзко и може би не е точно моят аромат,но въпреки това за сезона е много подходящ,защото ми дава някаква нежна увереност.
Chanel Coco Mademoiselle е уханието на уверената в себе си, чувствена дама, на чийто чар трудно може да се устои. Сладкото ухание на рози и ванилия, съчетано със свежи цитрусови нотки, жасмин и пачули, създава един малък празник както за сетивата ви, така и за хората около Вас. 
Това е поредният, уникален аромат, създаден в чест на великата френска дизайнерка Коко Шанел, превърнала се в нещо повече и от модна икона. 
Dolce & Gabbana "The One" Този аромат ме заплени  на едно пътуване до Италия в красивото  и романтично градче Малчезине.Когато го помирисах си казах,че това е моят аромат,.....но не беше....Ароматът му е леко по-агресивен,а това не е мое като усещане,но пък е много траен.Парфюмът изразява модерната еманципирана жена, която не се бои да изкаже мнението си. Ароматът съчетава съвършено екзотичните плодове и страстните цветя. Парфюмът на  Dolce & Gabbana е подходящ за всяко събитие, предимно за по-хладните дни и нощи. 
Azzaro "Duo"  Парфюмът е идеален за студените дни,а и не само.Той е вдъхновен от химията и искрите между влюбените.Много приятно и свежо ухание,в което припознавам някои мои черти от характера.
 Azzaro Duo Woman съчетава в себе си ароматизирани аури: пенлива и интензивна, където може да намерите плодови нотки съчетани с интензивно ухание на ванилия, орхидея и пачули. 
Заедно образуват плодово-кипарисов ориентален аромат. Необичайната форма на флакона символизира уста на жена, готвеща се за целувка.  Парфюмът е характеризиран с мотото „Любовта е рядка“, което ще засегне сърцето на  всеки, който е бил поне веднъж влюбен.
Paco Rabanne "Lady Million" Paco Rabanne Lady Million е прелестен аромат за жени. Тук вече мога да кажа,че откривам себе си !Превърната  в златен диамант,когато ароматът ме обгърне се чувствам красива,женствена и смела. Това е един от малкото парфюми,които съм използвала до край!Изключително траен и наситен като аромат!Той въплащава в себе си нежната и сладка есенция на бял мед и свежи акорди на портокалови цветя.  Чисти нотки на пачули и изразителни нотки на малини и гардения. Това е аромат на красотата и поклон пред силата на женствеността.  
Парфюмите Paco Rabanne са известни със своята ненатрапчива елеганция, страст и умението да впечатляват. 

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.