Plaid in blue

9

Тази визия е малко необичайна за мен,защото не нося много дрехи в синьо ,а още повече  каре,въпреки че ми харесват като тенденции.С годините преоткривам цветовете,това поне е ясно!
Представената визия е една идея по-момичешка и сладка тип "school girl".Спомням си ,когато бях ученичка се обличах по много сходен начин и много ми допадаше!
Обичам да се обличам с една идея по-стилно от всекидневната си визия ,само когато ходя  по задачи,срещи или да помагам на мъжът ми в офиса,което ми се случва на този етап рядко,тъй като цялото ми време отделям на дъщеричката си.
А на вас харесва ли ви това съчетание и целият аутфит? 











Shirt Sisley
Cardigan Tiger
Skirt Non branded
Necklace ZARA
Hat H&M
Shoes Tendenz
non branded burgundy bag /blue New look/

9 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.