I'm in love with my fairy tale

15


Облечена от глава до пети в любов...,това е единствената марка, която никога не излиза от мода.
Облечена от глава до пети в любов,днес ви представям моята визия за нежност,обожание и модерна приказност!
Любовта е модата на моя живот,а дизайнерите са двете ми прекрасни деца и мъжът ми.Аз съм само моделът,който показва новите тенденции в живота ни. :)
"Модата не е нещо,което съществува само в дрехите. Модата е в небето, на улицата, модата е в идеите, в начина на живот, модата е това, което се случва." Коко Шанел



"Жената трябва да бъде две неща: елегантна и зашеметяваща."Коко Шанел


  • За да бъде незаменим, човек винаги трябва да бъде различен.Коко Шанел


Да обичаш значи да надминеш себе си!

Ако накараш човек да се усмихне, променяш света. Може би не целия свят, но поне неговия.

  • Модата отминава, но стилът остава.Коко Шанел

Dress PAUSE
Cardigan SISLEY
Necklace H&M

15 коментара

  1. You look really beautiful in this dress :)
    I am following you back.

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Вече е ясно, че дългите рокли са ми слабост... Но тук направо ми докосна душата - плетената жилетка е друга моя страст. Благодаря за прекрасното вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени,знам за твоята страст и се радвам,че ти харесва!

      Изтриване
  3. Красива рокля, прекрасна жена... много сладък пост Миленче. <3

    ОтговорИзтриване
  4. Красота! <3 А с жилетката направо ме нацели в сърцето... :)

    ОтговорИзтриване
  5. this outfit is just so lovly.. u rock... i followed you...please follow back.. much luv http://melodyjacob1.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  6. The color of that dress is amazing and suites you well. :) Love the complete look!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.