Colourful autumn

13

Трудно е да опишеш красотата на есента и нейните цветове....Това може да го направи само и единствено планинската и горска атмосфера.Есента скоро ще се смени със зимата,а аз чак сега преоткривам нейната красота,благодарение на горския лес..Думи нямам,вълнение и снимки - много!
Само преди няколко години не харесвах този сезон,а още по-малко палитрата от нюанси,с която е съпроводен той...патешко жълто,горчица,оранжево и т.н..Да си го кажа направо - цветове за по улегнали дами по отношение на модата.
Сега съм точно на тази вълна!Или по скоро на точната вълна!
Може би с годините човек се учи да харесва и оценява истински красивите неща ,които са били пред очите му ,но е пропуснал съзнателно или не.
Както не веднъж съм казвала, обичам цветята и всякакви флоралните мотиви ,както и смесването на различни принтове.Точно такава е и днешната  визия,която споделям с вас.
Няма как да не спомена,че мъжът ми никак не беше очарован от тази многоцветна и шарена композиция в стайлинга ми този път.Надявам се на повечето от вас да ви хареса и донесе положително настроение!Ще се радвам да разбера мнението ви,мили дами!












Trousers ZARA
Top Non branded
Bag Local store
Butterfly handmade jewels
Sunglasses NEXT

13 коментара

  1. Super;)


    Wiesz co nowego u mnie??


    ZAPRASZAM;) http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Мимка,много ми допада комбинацията!

    ОтговорИзтриване
  3. Имаш много хубава усмивка!
    Харесва ми целия ти аутфит.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много си мила!Благодаря ти за хубавите думи.:)

      Изтриване
  4. Love this colourful outfit! And the butterfly accessories are cute :)
    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. the butterfly jewelry is so pretty and fits great with your dress :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    ОтговорИзтриване
  6. Thank you for your comment!! Of course following you! :)

    ОтговорИзтриване
  7. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.