Totally obsessed by the coral Maxi dress

4

Романтична рокля,съблазнително прегръщаща извивките на тялото.Макар да не е къса и по тялото, моделът на роклята разкрива сексапила и женствеността,а цветът отваря сетивата на възприятие.:)
Днес въздухът около мен е изпълнен с романтика и поради тази причина реших да споделя с вас две мои любими любовни песни,които носят голям сантимент за мен,защото са свързани с много нежни и хубави спомени и моменти .Голям меломан съм от дете и обожавам до смърт хубавата музика/рок  и R&B най-вече!/
Предполагам ,че повечето от вас първата песен няма да са я чували.Тя не е известна и популярна,но текстът и мелодията и са прекрасни.Надявам се да ви хареса и  да и се насладите.Песента е от един лежерен,свеж любовен филм "Love Song",който ви препоръчвам да гледате.
Всяка влюбена двойка си има своя песен.....Нашата песен със съпруга ми се казва "What my heart says"  на Monica и това е песента,на която изтанцувахме първия си сватбен танц.
Първите два линка са от сцени във филма,а третият е на оригиналната песен.
Втората песен е "In these arms",обожавана от мен поради много причини,а и е любимата ми песен на страхотните Bon Jovi .За моя радост имах щастието да я слушам  на живо, на концерта на групата в София тази година.









Outfit

 Pause Maxi dress
Necklace & earrings Unikat HandMade by Kat

4 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.