Trend Report:Slippers,flats,loafers

21


Рядко нося обувки на токчета и на висока платформа, въпреки че ги обичам, но ежедневието ми не позволява те да бъдат фаворити в гардероба ми.Затова пък истинските фаворити прилежно подредени там са моите балеринки,пантофки /обувки с ниска подметка/.Различни по своята форма,текстура и разцветка!
Най-предпочитан за мен е новият дизайн на балеринките,той е страхотен и изключително удобен,но това съвсем не е пълното им определение. Slippers, loafers, или мокасините, тип домашни пантофи, меки, гъвкави на движение  и на равна подметка са по-добрата алтернатива на ниските до земята обувки с деколте, защото тяхната унисекс употреба ги прави безкрайни на идеи за носене.
Харесвам изобилието от цветове и материи, с които ни радва този изключително готин тренд. В женския гардероб възможностите за съчетаване на тези супер удобни обувки са много...Аз ги обожавам с дълги рокли и поли,както и с дънки и топ.Балеринките са силен акцент, който подобравя всеки стил на обличане с малко свежест,непринуденост и чар.
Но ако трябва да бъда откровена,нищо не може да издължи силуета и да го направи грациозен както един стилен висок ток!.....Но аз не нося токчета !..............А вие какво предпочитате?!




В новите колекции на ZARA.BERSHKA и H&M може да намерите такъв вид обувки в различни нюанси и материи!

21 коментара

  1. Много радват - особено така събрани на едно място всички заедно! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също съм фенка на тези балеринки и ги предпочитам пред високите обувки, дори за по специални поводи съм с тях.... :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Така е!И аз ги предпочитам за всякакъв повод!А ти взе ли си от този модел в червено на ZARA?

    ОтговорИзтриване
  4. На този модел в червено на Зара съм хвърлила око, и все не ми остава време... Дано не свърши пред мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Трябва да побързаш,защото имаше само няколко бройки в мола Сердикабсъбрани от всички магазини!Намалени са на 29.90 от 89.90лв.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз не успях да си ги взема и много съжалявам....

    ОтговорИзтриване
  7. Сладки обувчици,аз също обичам да нося балеринки.

    ОтговорИзтриване
  8. I like flats even though I live for heels I'll always appreciate a classy and cute flat.
    xo
    Tiffy
    http://www.CuteLA.com

    ОтговорИзтриване
  9. wow what a beautiful collection...i would love to come shopping in your closet!

    xoxo...beth

    www.fashiondotnow.com

    ОтговорИзтриване
  10. Thank you Beth!:)
    Рени,днес бях в магазина,но от червените имаше само 39 и 40номер по 2-3 бройки.Жалко!От този модел на теб ти трябва 38 номер,защото са умалени,но уви!Ако има някой ,който иска някои от тези номера може да ми пише.В неделя ще ходя пак до магазина!

    ОтговорИзтриване
  11. Цената им е 29.90лв. намалени от 89.90лв.

    ОтговорИзтриване
  12. Други какви цветове има?

    ОтговорИзтриване
  13. Ami drugi cvetove ot tozi model nqma.Ima razni drugi cherni s malki kapsi,cherveno i bqlo kares cherno + kapsi v strani.Pone tezi modeli vidqh dnes.I edni mnogo sladki bejovi i otgore sa kato s dantela,no imitaciq.Te sa strahotni,no nqmashe moq nomer......za sajalenie!V nedelq pak shte mina i ako ima nqkakvi nomera shte vzema....

    ОтговорИзтриване
  14. :( Знаех си, че така ще стане... с моя 36-37 номер...

    ОтговорИзтриване
  15. и аз като вас предпочитам и нося само такива сладки пантофки:)))

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен6 юли 2013 г., 22:04

    Това са моите най-любими обувкииииии, тези черничките с буквите Miss sixty ли са, уникални са много и искам :))))

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.