My outfit today

3

Здравейте,дами,
извинявам се,че ме нямаше за кратко,но бях болна от грип и не можех да стана от леглото.Днес съм една идея по-добре и веднага сядам да си публикувам поредния пост.Аутфитът,с който съм е от преди 2 дни,когато започнах да се разболявам.Нещо ежедневно,но леко елегантно ,свежо и  модерно!Надявам се да ви хареса!

Hi Ladies ,
I'm very sorry I wasn't here for a while but I had flu and I  couldn't even stand up.Today I feel a little bit better so here I am - ready for my post. I was wearing this outfit two days ago , just before I got sick. My look I would describe as something casual , slightly elegant, fresh and fashionable. Hope you enjoy it.












Blazer H&M
Sweater MANGO
Shirt no brand
Jeans M 60
Boots Wrangler
Necklace ZARA

3 коментара

  1. Червеното не е сред предпочитаните ми цветове за дрехи, но тази визия мога да определя само с една дума - стил. Влюбена съм в сакото:)Скорошно оздравяване!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.