New in my wardrobe!

2

Здравейте,дами!
Както всеки месец ,така и този следва любимата ми публикация за новите придобивки в гардероба ми,към които този път се присъединяват и подаръците ми за рождения ден!
Определено не съм от жените маниачки на обувки,които искат на всяка цена да имат над 100 чифта  в гардероба си.Предпочитам дрехите и аксесоарите,но този месец в новите ми неща присъстват няколко доста приятни модела ботуши и обувки.
Отдавна съм научила какво ми отива и нося дрехи и обувки,в които се чувствам добре и комфортно,дори и да не са по последните тенденции в модата......Но на тези обувки не можах да устоя.Определено са най-екзотичният модел в гардероба ми до сега!
Дано да ви харесат!





ChiKozia shoes - може да разгледате фейсбук страницата им ТУК
ZARA Riding boot a/w 2012 може да разгледате ТУК
Miss Sixty /Outlet model

ZARA TRF Jacket A/W 2012
Miss Sixty dress
 Abercromber & Fitch Cardigan




 *

Part 2: Outfit of the day - Maxi dress in winter

Обзалагам се,че никога не вихте си помислили да облечете дълга пролетна рокля през зимата!Но,можете!Меки ботушки тип Ugg,коралова рокля ,асиметрична жилетка,шалче в косите и смелост -това е което ви трябва,за да сте готова да изпратите топлите дни!






Calliope Boots
Sisley Cardigan
Pause Jeans Dress
Necklace - Miss sixty
Little bag - MANGO

2 коментара

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.