Winter is coming...

4

Здравейте,дами!
Днешната ми визия е вдъхновена от един филм,в който героинята имаше подобно палто   в  комбинация с точно такъв вид шапка.
Този сезон дизайнерите прогнозират много студена зима и предваритерно ни загръщат впалта,елеци и шапки от кожа с косъм.В момента са много актуални точно токива космести елечета....,аз нямам елече,но пък имам цяло палто!:)
Харесва ли ви тази визия?!

Kоя беше вашата любима публикация тази седмица?













ELIZABETH Coat
ZARA Riding boots
River Island Jeans
MANGO Bag
ZARA Hat

4 коментара

  1. Страхотна комбинация,изцяло в мой стил,това е една от любимите ми твои публикации.Поздрави и успехи.

    ОтговорИзтриване
  2. Много ти благодаря!:)И на мен ми е една от любимите!

    ОтговорИзтриване
  3. Харесвам тази визия и визията с леопардовото якенце/палтенце!Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна... Поздравления за това, че всеки ден си различна и изглеждаш добре. Много вдъхновяващо :))

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.