Cavalli Leopard & Riding boots

5

Добро утро,дами!
Днес е един от тези дни,в които правя всичко по два пъти,при това сега е само началото на деня....Днес навън е мрачно и студено,но вчера беше приятно и се радвам,че мога да ви покажа визията си от този ден.
Както знаете леопардовата щампа,която беше на мода преди години ,се завърна тази година и продължава да властва и този сезон- есен и зима!Срещаме я върху палта,рокли,шапки,обувки...Аз не съм превърженик на този вид животински принт,но това късо есенно палтенце ми е много скъпо и любимо ,въпреки че рядко го обличам. За мен специално комбинацията на аксесоари с този десен ми е малко сложна.Ако носите дрехи с леопардив мотив,бъдете много внимателни с подбора и комбинациите,избирайте семпли аксесоари...,така мисля аз!
Дано да ви хареса!Хубав ден!











Just Cavalli Jacket
VERO MODA Cardigan
River Island Jeans

5 коментара

  1. Страхотно се е получило! Ботушите са също много добро попадение! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо, Мимче, супер е! Да не казвам голяма дума, но май ми е любимият тоалет до сега!

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо,Милче,много ти благодаря!Мила както винаги!Целувки!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.