New in / Нещо ново

0

Привет отново,
днес беше страхотен ден за мен и за моя гардероб.Сутришният шопинг определено ми подейства освежаващо и зареждащо /въпреки,че бях с децата/! Аз действам умно и с един сезон напред - към есента..нещата, които търсих и купих са за следващия сезон.
Щастлива съм,че си намерих любимата чанта,която си бях заплюла преди месеци в началото на сезона,но не ми се даваха близо 200лв,а днес я открих на разпродажба на доста добра цена и веднага я грабнах!!!!Страхотна е !Чантата ZARA е щастливият ми аксесоар този уикенд. Тя е  в спокойното кафяво и естествен велур, разпознаваема, готова да отпътува далеч и да се върне в прекрасна форма. Да събере само необходимото и да се превърне в практична градска чанта .С красиви орнаменти , с няколко ципове и скрити местенца,  с дълга дръжка за през рамо и с целия ZARA дух, само погледа към тази чанта е достатъчен, за да ме  вдъхнови.
Насладете и се!










*

Чанта - ZARA
Туника - H&M

*

Публикуване на коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.