Пърхащи пеперуди

1

Не е тайна за хората,които ме познават ,че съм влюбена в пеперудите ......във всяка една тяхна форма .
Обожанието ми към тях бе предизвикано преди години от певицата Марая Кери. Тя показваше доста често своя афинитет към пеперудите - под формата на аксесоари.
Обичам да нося дрехи и аксесоари с пеперуди.Чувствам се красива и свободна !
Дрехите с пеперуди са ми страст!
Предлагам ви една колекция от аксесоари,която аз имам и съм събирала през годините!Насладете и се!
Приятен weekend ,хора! :)

*часовник и колие - Miss Sixty

*обици,пръстен,гривна,колие и гердан - - Miss Sixty


* топ - - Miss Sixty
*рокля - - Miss Sixty
* топ - - Miss Sixty
*копче на дънки - Miss Sixty
*мишка - HP Vivienne Tam

*Notebook - HP Vivienne Tam - МЕЧТАЯ

*Дизайнерски обици и пръстен
*Дизайнерски обици и пръстен
*Сенки с пеперуди и дизайнерска статуетка пеперуда


1 коментар

  1. Най-накрая се регистрирах, не че е важно де..., но сега мога да коментирам :) Чудесен стил, нямам думи , с които да опиша колко ми харесва всичко! Наистина прекрасен блог!

    ОтговорИзтриване

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.